sir-alex Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Her tenkte jeg vi kunne diskutere dette nydelige bilspillet for Playstation 3. Jeg har nå testet det litt og vunnet alle de 10 bilene. Her nedenfor ser du en oversikt over hvor fort man må kjører med hver bil for å vinne neste bil. Bil Nummer 1. Suzuki Cappuccino, 96-modell. (Man må kjøre en runde på under 2 minutter for å vinne bil Nr 2. ) Bil Nummer 2. Mazda Eunos Roadster, 89-modell. (Må kjøre en runde på under 1.45 Minutter) Bil Nummer 3. Honda Integra Type R, 04 Modell. ( Må kjøre en runde på under 1.43 minutter) Bil Nummer 4. Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR, 96-modell. ( Må kjøre en runde på under 1.38 minutter) Bil Nummer 5. Infiniti G35 Coupe, 06-modell.(Må kjøre en runde på under 1.38 minutter) Bil Nummer 6. Mitsubishi Lancer Evolution IX Gsr, 05-modell. (Må kjøre en runde på under 1.35 minutter) Bil Nummer 7. Lotus Elise 111R, 04-modell. (LEKKER BIL!) ( Må kjøre en runde på under 1.40 minutter) Bil Nummer 8. Nissan Skyline GT-R Vspec III, 94-modell. (Må kjøre en runde på under 1.33 minutter) Bil Nummer 9. Toyota Celica GT-Four Rally Car, 95-modell. (Må kjøre en runde på under 1.33 minutter) Bil Nummer 10. Ferrari 599, 06-Modell. (HEFTIG BIL) (Må kjøre en runde på under 1.25 minutter) Etter å ha vunnet alle 10 bilene kommer følgende melding opp. Congratulations! You have cleared the target time for all cars. You can now choose to run the course in reverse direction. and select Tuned Cars for your ride. Also, Drift Trial mode is now available to play. Enjoy! Har dere noen spørsmål om spillet? Så kan jeg prøve å svare. Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er det ikke grand turismo? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er det ikke grand turismo?tongue.gif er nok gran Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er det ikke grand turismo? 7585183[/snapback] Nope Gran Turismo HD Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Å Gleder meg sinnsykt til nye Gran Turismo kommer! Til trådstarter: Du som har prøvd det, hvordan er fysikken i forhold til GT4? I GT4 var det liksom super realistisk helt til det ble hjulspinn. Hvordan er dette i GT:HD? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Å Gleder meg sinnsykt til nye Gran Turismo kommer! Til trådstarter: Du som har prøvd det, hvordan er fysikken i forhold til GT4? I GT4 var det liksom super realistisk helt til det ble hjulspinn. Hvordan er dette i GT:HD? 7585315[/snapback] Jeg husker ikke hvordan det var i GT4. Dette spillet er meget realistisk. Det er vanskelig å svinge, man må senke farten mye. (Dette er selvfølgelig noe som går av seg selv etterhvert) Bilen kan også spinne en del, hvis du bruker brekket. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 men blir det merker i asfalten hvis du spinner lenge nok og hvordan er fartsfølelsen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Litt fakta om Gran Turismo HD og Gran turismo 5. The Facts Gran Turismo HD is basically GT 4 in High Defination 1080p form with some extra vehicles and tracks. GT HD will have significantly better lighting than GT4 GT HD will available for download from the Playstation Store under the name 'Gran Turismo High Definition Concept' for free. To get the extra vehicles and tracks,you will need to download them via the PS3's online service. GT HD will have two modes."Classic mode" is GT4 in high definition and with a few additional visual enhancements. The mode will be playable exclusively through downloadable cars and tracks. Premium mode is a single player preview of Gran Turismo 5, featuring a full-fledged PS3 graphics engine and detailed tracks and car models. Guess what?GT HD Premium and VGT will have Ferraris! Polyphony Digital confirmed that there will be over 770 cars,51 courses and 4,500 items downloadable online for Gran Turismo 5 GT 5 will have a damage model GT HD Premium will have an in-car view mode similar to the ones found in GTR FIA Racing 2(my fav simulator ) and Project Gotham Racing 3 GT HD will run in 1080p and 60 Frames Per Second GT 5 will have an online mode...it is not confirmed of how many players will race simaltaneously.But all GT'ers think it will be around 16 or at max 32. More Facts to come soon! Kilde Liten video av drift moden på GT HD. Endret 27. desember 2006 av Mgs Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Forumet trenger ikke tråden som tilslutt blir uoversiktlige, og meterlange. Dette skaper ingenting annet enn forvirring for de som evt. måtte trenge en bestemt informasjon. Styret har også sagt nei til alle tråden som har som et mål og bli "Den store [iNSERT NAME HERE].." Derfor velger jeg å overholde styrets ønske, og stenger tråden. Det finnes allerede en tråd som generellt tar for seg Gran Turismo HD, denne finner du her Tråden stenges! (Uenig i avgjørelsen? Henvendelser kan tas over PM med enten meg eller en annen mod.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg