Andly Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei! Har alltid tenkt å gå til anskaffelse av en xbox360 i nær fremtid, da en av mine gode venner tok innersvingen på meg og kjøpte en box nå rett føre jul. Jaja, gjør jo ingenting d, men så kom jeg til å tenke på d med trådløse kontroller. For; Min kompis og jeg går på samme skole, slik at vi begge bor på internat. Vi bor også rett over gangen til hverandre. Da lurer jeg på d med d at d går an å ha trådløse kontroller, kan de da virke inn på hverandres xbox, siden vi begge er innenfor rekkevidden på 10 m? Eller programmeres kontrollene med xboxen første gangen, slik at vi ikke får d problemet? Takker for svar..! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Både jeg og broren min har Xbox 360. Jeg har en trådløs kontroll, men ikke han. Når jeg skrur på den trådløse kontrollen min på rommet hans (som er rett ved siden av), for å spille med han, har den kun innvirkning på min egen 360. Mulig jeg gjør det på feil måte. Jeg tar heller med meg en kontroll med ledning hvis vi skal spille multiplayer på én konsoll. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 krever ikke den trådløse kontrollen en mottaker? i såfall kan det jo hende at kontrollen er bundet til den? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 krever ikke den trådløse kontrollen en mottaker? i såfall kan det jo hende at kontrollen er bundet til den? 7585049[/snapback] Konsollen er mottakeren som tar opp til 4 kontrollerer uansett om den var med boxen eller ikke Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det er en sånn tilkoblingsknapp på konsollen og kontrollen. Man må på en måte synkronisere boksen og kontrollen med hverandre første gangen man skal bruke den. Da virker de kun mot hverandre, men man kan gjøre det igjen for at kontrollen skal virke på andre konsoller osv. Lenke til kommentar
Andly Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Så d betyr at d ikke blir noe "kollisjon" mellom hans xbox og min? Lenke til kommentar
Ninja-Fisk Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Neida, bare trykk på den litle knappen på konsollen på sida av minnekort plassene og connect knappen bakpå kontrollen samtidigt Lenke til kommentar
Andly Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Aah, supert..! Takker for svar. Da kan jeg gå til anskaffelse av xbox 360 uten vonde tanker... =) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Aah, supert..! Takker for svar. Da kan jeg gå til anskaffelse av xbox 360 uten vonde tanker... =) 7587341[/snapback] Husk: Du kan jo lure det til slik at du kødder med han mens han spiller. Det er jo genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå