Pysj Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ved hjelp av Wi-Fi vil Sony Ericsson slå seg opp i Sør-Korea. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Jeg gråter av å høre på De vil bruke Wi-Fi og HSDPA for å trekke folk. Her i Norge har vi ikke HSDPA nett en gang! De er heldige. Kanskje jeg skal flytte til Sør Korea? Neida. Men de har en teknologisk standard jeg skulle ønske vi hadde her Men hvis SE slår an i Sør Korea, da vil de kanskje lage mange flere mobiltelefoner, og kanskje noen av dem kommer til Europa Endret 27. desember 2006 av jornan Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ai er "jobbnavnet" på en fremtidig Sony Ericsson-telefon. Navnet er hentet fra en koreansk tennisspiller og har en sammenheng med at telefonen skal være under en cm tykk (Korea er tynne telefoners hjemland). Det kan også indikere at Sony Ericsson ønsker økte markedsandeler i Korea.7351603[/snapback] Så selv om min spådom var basert på faktafeil (feks er Ai er japansk) hadde jeg altså rett? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg