Leaf Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg bestilte i helga to skjermkort, et til meg og et til kameraten min. Men så fant jeg ut at jeg måtte ha med en mus, og da fikk jo jeg (klønete som jeg er) lagd en ny ordre med to skjermkort og en mus. Da tenkte jeg bare at det var å slette ordren jeg hadde laget i forveien, men da jeg skulle gjøre det, så jeg at siden så ut til å være nede inne på brukerpanelet. Det kommer opp "Ugyldig side." "Du forsøkte å nå en side som ikke finnes." Er dette problemet hos alle? Nå kommer jeg til å få to pakker sikkert. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Greit at vi her på forumet vanligvis kan hjelpe med ganske mye, men dette er da åpenbart noe du burde ha tatt direkte med PCutstyr.no selv, og ikke en tredjepart som ikke kan gjøre noe? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Har jo selvsagt sendt mail.. Lurte bare på om fler hadde merket dette jeg! Må det vel for guds skyld være lov å poste det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Såklart får du lov til å poste det, men når du ikke nevner at du har sendt mail til PCutstyr kan man jo fint tenke at du ikke har tatt kontakt med dem i det heletatt... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har akuratt mottatt en pakke fra dem, og var inni brukerpanelet for å følge pakken litt for ofte de siste par dagene, og har ikke hatt noe problemer. Hvilken nettleser bruker du? Jeg bruker IE 6 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Alt mitt har ordnet seg.. Får pakken rett over nyttår! Var nok bare det at de ikke jobbet 1. og 2. juledag.. Forståelig nok når jeg tenker etter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå