aaandy Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei ! Har fått lagt inn 6 filmfiler fra en ferie på min bærbare pc, filene er i .Iso format, og har en størrelse på ca 1350 Kb, det jeg håpte å få til var å få brenne inn alle filmene på 2 Dvd plater, men jeg får ikke legge til mere enn 1 iso fil når jeg skal brenne, det går heller ikke og brenne en ny iso fil etter jeg er ferdig med den første... Noen tips om hvordan jeg kan få gjordt dette ? Mvh: aaandy Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 prøv å pakke ut ISO og bruke video redigeringsprogram til å sette disse sammen. da burde det gå..... Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 prøv å pakke ut ISO og bruke video redigeringsprogram til å sette disse sammen. da burde det gå..... 7584824[/snapback] Nei, fant ikke helt ut av det, andre gode tips ? Lenke til kommentar
Mauritsius Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 .iso er et image av en CD/DVD. Jeg tror det finnes programmer for å pakke det ut, men det letteste er kanskje å brenne image (.iso) til en DVD for så å kopiere det inn på din PC. De fleste brenne program har funksjon for å brenne et image (.iso). Deretter kan du legge sammen flere filmer og brenne til DVD igjen. Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 .iso er et image av en CD/DVD.Jeg tror det finnes programmer for å pakke det ut, men det letteste er kanskje å brenne image (.iso) til en DVD for så å kopiere det inn på din PC. De fleste brenne program har funksjon for å brenne et image (.iso). Deretter kan du legge sammen flere filmer og brenne til DVD igjen. 7588594[/snapback] Når jeg gjør dette så får jeg får jeg "AUDIO_TS" og "VIDEO_TS" filer, jeg får heller ikke til å legge til mere enn 1 sett av disse inn til brenning ? Må jeg finne et program og konvertere filmene over til et annet format for å få det til ? aaandy Lenke til kommentar
Mauritsius Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det kan nok stemme da dette er "standard" DVD kataloger. Disse katalogene inneholder menyer, film osv. Hos meg ligger selve filmene i VIDEO_TS (inneholder video og lyd) og heter noe slik som: VTS_01_1 VOB-fil VTS_01_2 VOB-fil Du vil skjønne hva som er selve filmen ut ifra størrelsen. Da er det bare å hente disse inn fra videoredigerings programmet ditt. (Funker bra med Adobe Premier Elements). Du kan da legge til flere filmer etter hverandre og lage en ny DVD (VIDEO_TS) eller lagre som MPEG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå