Nybie Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Med store ambisjoner startet jeg på upgradering med Anthlon XP 1800+. Men det fungerer ikke. Jeg lurer på om jeg har ødelagt CPU,en ved å ta på artic silver II - fikk litt søl på AMD logoen. Har en MSI K7T-266 Pro motherboard og det lyser fire røde lys (prosessor damaged or not installed properly står det i boken). Er det en måte å sjekke om prosessoren er virkelig ødelagt før jeg må punge ut med mer penger til en ny prosessor? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 hihi :smile: Hadde samme selv .. men det var p.g.a sprukken core, 4 røde lys :| Ta av vifta og finn frem bommulspinner og White spirit og vask core HELT ren, se da om den er sprukket på noen måte og start opp igjen , cpu pleier funke igjen om du "kortslutter" den med Arctic Silver , det er jo strømledende.. selv opplevd det. Lenke til kommentar
Nybie Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 Takk for tips og håper det virker!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå