LOBOS Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hvor mange her er det som bruker dette programet for å finne game servere til enkelte spill i online gaming? Og hva synes du/dere om programet? Hehe de som sliter med NextG kan jo prøve da jeg på Isnd ikke engang spiller med 150-200ping :smile: All Seeing Eye Link: http://www.udpsoft.com/eye/ ( Det er et gratis program for de som ikke hvet ) Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg bruker det, prøvde det, likte det så bra, så ble det en lisens til kun 80 kr ca. 100x bedere enn enn gameSPY Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg bruker dette og spiller for det meste CS! Det er et genialt program for de som spiller! Er endel bedre enn Gamespy! Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har brukt det ganske lenge nå. Knalldigg program, gamespy kan gå å henge seg! Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Det hvar en gang: 486 DX 33Mhz 256k 8 Mb Ram 2x CdRom Gravis Ultrasound 14t Monitor Og spillet hvar DOOM! Ja og helt enig GameSpy suger... For basert på PtP hosting i motsettning til skikkelige servere som ASE er basert på. Akkuratt som at alle på Kazza o.l pro.. med sharefile enabled og kun 56k line skulle blitt banna "for wasting other people time and nervs" LOL :smile: Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg bruker ASE LOBOS! Det som er litt artig, siden nu nevner NGT og isdn er at jeg hadde ca 60-80 i ping med isdn, for noen år siden, på den samme (engelske) serveren jeg nett logget meg av med 200+ i ping Det ordner seg til i morgen håper jeg. Ase har funket fett for meg i flere år, eneste minuset er at det begynte å føkke seg med en gang jeg hadde betalt lisensen. Ett av de få program jeg noensinne har giddet å betale. Rett og slett fordi det er genialt. F. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg har faktisk vurdert å kjøpe det (det likner ikke meg...). Har utsatt det litt pga pengemangel, da. Men TASE er et genialt program, morro at utviklerne oppdaterer så ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå