Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er sinnsykt forelsket i ei jente.

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Gjest Spørrende gutt

Hei,

Må bare spør her om råd fra garden som sikkert har besvart mange slike spørsmål :D

Er så sinnsykt forelsket i ei jente, og har vært det det siste 1 1/2 året, jeg tror ikke hun vet at jeg er forelsket i henne. Eneste problemet er at hun nå har type, og har hatt dette det siste halve året. Vil jo ikke ødelegge for de, men uansett. Eg tenker på henne hver eneste dag, ikke hele tia da, men det går ikke en dag uten at jeg tenker på henne. Hun går nå på en skole et godt stykke lenger unna enn meg, men vi gikk på skole 1 år sammen før hun var ferdig å begynte på en annen skole.

Jeg ser henne tit og ofte, og snakker en god del med henne osv. Det siste jeg tenker på før jeg sovner(ikke sånn som de fleste tror, ikke no seksuelt) er henne, hvor deili det hadde vært om hun hadde ligget attmed meg her og jeg kunne sett det søte ansiktet hennes med de deilige brune øynene og vite at hun var min.

Jeg har ved flere anledninger tenk på å si til henne hva jeg føler men er redd for å dumme meg ut, jeg kan også legge til at hun er 2 år eldre enn meg. Hun har liksom alltid et smil når jeg snakker med henne, noe som sitter som brent fast på hukommelsen min, og som det alltid kommer til å gjøre!

Jeg har gått med denne forelskelsen så sinnsykt lenge, og syntes litt synd på meg selv og føler at jeg liksom skulle ha fått det ut til henne hva jeg føler og latt henne bestemme om det kunne bli noe mer, men er nokså redd for å gjøre dette.

Av og til har jeg bare lyst til å la forelskelsen synke til dypet, og har faktisk prøvd dette men jeg klarer det ikke! Jeg bare klarer det ikke!

Hjelp meg, kom med noen gode svar til hva jeg kan gjøre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva som er bra å gjøre, men sånn det ser ut av det jeg skriver så fører det der ikke noe steds hen, med andre ord waste of time.

Det der kan forsåvidt være ett problem at man blir helt oppslukt i en person, litt merkelig det der med genene..

Prøv å frigjøre deg fra henne, er hun opptatt er hun opptatt. Sågar viss forholdet med han andre skralter da. Spør henne neste gang du treffer henne hvordan det går med han andre karen, vær sensitiv overfor hint.. 2 års aldersforskell er jo også endel, viss dere er unge..

Ellers kan man si at man bør ikke se seg blind, din perfekte partner kan være rett rundt hjørnet så vær litt mer fri. Ikke heng deg opp i spesielle personer av det andre kjønn. Du kan gå glipp av andre.

Og sjansen din for at det bli noe med hun tror jeg er lav. Dessuten, er det utseendet du er opphengt i eller personen du liker. I såfall kan du jo bare ta ett bilde av henne og henge opp..

Og å gå å ruge med disse følelsene inni deg er definitivt ikke bra, få det UT, si det til henne hva du synes er bra med henne og hva du føler. Du kan gjerne bortforklare det på ett vis, lag litt humor over det, så blir det ikke så alvorlig og seriøst, le over det. Hun setter sikkert pris på det...muligens deres vennskapsforhold kan ta en annen vending..men kanskje det er ment slik..du glemmer henne..og i neste sekund har du din drømmepartner. Å få det ut er meget nødvendig for din egen del.

Endret av kense
Lenke til kommentar
hmm, gi en begrunnelse for dette utsagnet ?

7584341[/snapback]

Er jenta 17 og gutten 15, vil ikke alltid jenta ha gutten, ettersom jenter i mange tilfeller er mer modne enn gutter, det hadde stilt seg annerledes hadde gutten vært 17-20, f.eks. Det blir selvfølgelig bare helt grovt, men det er ofte sånn.

Jo eldre de er, jo bedre sjanser har gutten, da modenheten, kall det hva du vil, har jevnet seg ut.

Lenke til kommentar
men jo eldre hun er jo større sjans for suksess.

7584230[/snapback]

hmm, gi en begrunnelse for dette utsagnet ?

hmm, ikke si det til henne, få henne heller til å lure litt på det.. Prat litt sånn forelska style med henne ;)

7584341[/snapback]

Hadde ikke brukt for mye tid på dette prosjektet når hun er 20, du er 18 og hun er i ett forhold. Er noe dødfødt..

Lenke til kommentar

Kanskje det er like greit å være forelsket? Er en god ( :ermm: ) følelse som går over etter tid (laaang tid). :)

Som nevnt tidligere: få henne til å lure, og hvis hun plutselig slår opp med typen sin, så kan jo dette være et tegn ;)

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Nei alderen trenger ikke bety noe, var litt rask på labben, mente selvfølgelig forholdet som viktigste problem. Nå kan jo ett forhold være så mangt..

Vel, sikkert andre som har noen gode tips til denne karen da? Men for meg så ser det litt svart ut.

Vi vet jo overhodet ikke hvor interressert hun er i innlegger, og heller ikke forholdet til typen. Man bør da ha en viss peil på dette før man legger en videre slagplan. Og hvor gammel er hennes nåværende type?

Endret av kense
Lenke til kommentar
Av og til har jeg bare lyst til å la forelskelsen synke til dypet, og har faktisk prøvd dette men jeg klarer det ikke! Jeg bare klarer det ikke!

7584156[/snapback]

Kjenner til den der, faktisk for så mye som et par dager siden. I og med at hun har type så er det en ganske god grunn til å synke litt, spessielt siden det har vart et halvt år så vil hun sannsynlig ikke hoppe av nesten uansett hvem som åpenbarer seg for henne. Ihvertfall hvis det er stabilt mellom dem så er det rette å bare la det ligge og heller ta det opp igjen senere. Det kan jo skje at det blir slutt mellom dem, og da pleier følelsene å komme tilbake og da bør du gripe sjansen.

Sannsynligvis vil det at du åpner deg for henne mens hun har type bare føre til det verre

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...