Samegerilja Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Noen som har opplevd noenlunde det samme som jeg? Satt i går og spillte bf2 på pcn og plutselig smalt det inne i skjermen. Sjekket først alle kablene om de satt i, og samtidig la jeg merke til at selve pcn fortsatt surret og gikk. Det var liksom at hele skjermen la seg ned og døde, fordi det virker som om den ikke får strøm. Jeg kan tenke meg at det er sikringen som har gått, men er svært usikker på dette fordi jeg har aldri før hatt lcd skjerm. Og har aldri hatt noen problemer før med denne. Jeg har en: ViewSonic VX2025wm btw: har hatt nå skjermen i over 1 år, og aldri hatt noen problemer med den før. Endret 27. desember 2006 av Samegerilja Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det er sikkert strømforsyninga som har gått. Lever skjermen der du kjøpte den. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det er sikkert strømforsyninga som har gått. Lever skjermen der du kjøpte den. 7584432[/snapback] Har en skjerm strømforsyning? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ja, en skjerm har strømforsyning. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Så hvem vil da få "skylden"? Er det jeg eller er det leverandøren? Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Så hvem vil da få "skylden"? Er det jeg eller er det leverandøren? 7584627[/snapback] Er nå 5 års garanti på en skjerm, så er bare å få deg en ny en. Endret 27. desember 2006 av Mr.Anderson. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det er sikkert strømforsyninga som har gått. Lever skjermen der du kjøpte den. 7584432[/snapback] Har en skjerm strømforsyning? 7584451[/snapback] Nei, såklart ikke, den går på luft. On Topic: Du får ny på garanti, bedre enn å åpne å fikse selv. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Okey, skal sende den nedover. skulle ønske æ kunne fikse den selv, når jeg nu en gang bor langt oppe i øst - finnmark . Tar jo evigheter å sende den til Oslo området og få den tilbake Takk for all støtte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå