Gå til innhold

ønskar hjelp med 6 pack !

Anbefalte innlegg

hei og hå! eg er ein gut på 16 år so jobbe med og få ein 6 pack då. eg er 1,76 høg og veie 60 kg.

akkuratt no trene eg bare litt sit ups og sånt. eg har ein,ja,ka ska eg kalla da? ein 4 pack lignande graia. venstre sio på magen er sånn ca ein 3 pack,høyre er da berre ein pack øvst på magen.

Noken tips,trenigns prog eller noko?

takk !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Spis mindre kcal enn du forbrenner.

2. Spis MYE proteiner og karbs og; ikke for mye karbs.

3. Finn fram en gammel ergometer sykkel eller finn fram noen joggesko.

4. Sykl/jogg noen ganger i uken og ta noen gå turer før frokost hvis du har tid.

Lenke til kommentar
1 : Les retningslinjene for forumet.

2 : skriv norsk, jeg skjønner ikke halvparten av det du skriver.

3 : http://www.treningsforum.no , http://www.iform.no scoop kjapt igjennom de sidene, så skal du se at du finner både tips og treningsprogram

7584673[/snapback]

1. Ser ikke noe feil ved tråden jeg.

2. DU får lære deg norsk, seriøst noe galt om du ikke skjønner hva mannen skriver.

3. Han spurte på dette forumet, med de to linkene der kan du så godt som svare på alle trådene i hele denne biten av forumet kk thanx baii..

On Topic: Har du mulighet til kjøre Crunch?

Husk at spising er viktig som DNA skriver, du blir hva du spiser samt at man kan alltids spørre om mor kan lage sunnmat ;)

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Søskenbarnet mitt har 8 pack faktisk, han trener ingen ting. Han har den naturlig. Men syk lav fet % da :)

7588566[/snapback]

Alle har sixpack, eightpack, fourpack (les: gener)! Det eneste som teller er fettprosenten, ikke noe annet.

Derfor du ser så mange bilder i magetråden av folk uten muskler som man ser magemusklene på. Ikke fordi de er bra trent, men fordi de har lav fett%.

Lenke til kommentar
hei og hå! eg er ein gut på 16 år so jobbe med og få ein 6 pack då. eg er 1,76 høg og veie 60 kg.

7584034[/snapback]

Kjør crunches, situps og benhev, og husk de skrå variantene.

Vet du hva fettprosenten din er? Du høres ganske tynn ut, så det er ikke sikkert at den er problemet.

Ellers er det flere tråder som omhandler det samme, og flere emner som vil være til god hjelp (mageøvelser og riktig kosthold ++). Bare søk litt, så tipper jeg du finner noe.

Lenke til kommentar

7584034[/snapback]

Kjør crunches, situps og benhev, og husk de skrå variantene.

Vet du hva fettprosenten din er? Du høres ganske tynn ut, så det er ikke sikkert at den er problemet.

Ellers er det flere tråder som omhandler det samme, og flere emner som vil være til god hjelp (mageøvelser og riktig kosthold ++). Bare søk litt, så tipper jeg du finner noe.

7599406[/snapback]

Støttes! 16-åringer som er normalt slanke (1,76 og 60 kg) behøver ikke først og fremst å tenke på hva de spiser, men hvordan de trener. Tren mageøvelser som Zethyr sier, så kommer den etterhvert, ingen tvil om det. Men du må trene målrettet, og kjør 10 - 15 minutter med ovennevnte øvelser annenhver dag omtrent, ikke oftere.

EDIT: Tren til det brenner skikkelig i musklene, så tar du deg en pause, så kan du fortsette. Det hjelper ikke å trene litt, ta litt pauser og aldri egentlig bli sliten. Om du kjenner det i magen dagen etterpå, har du trent godt nok.

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...