IceXCool Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg trenger hjelp med å finne ut hvilket spill jeg skal ha, vil ha noe "Red Alert lignende" av nyere dato. ser nesten ut som spillprodusentene har gitt opp den type spill, men det kommer jo Command & Conquer Generals rett etter nyttår (gode gamle Westwood Studios svikter meg ikke)...ellers er det rimelig dødt. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-25 11:32 ] Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Age of Mythology!!!!! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 AoM eller Warrior Kings. Evt Medivial:Total War elns. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Ja, synes det har vært litt dårlig med RA lignende spill nå. Liker ikke helt det med f. eks Wc3 at man bare kan ha 90 units om gangen. (Smak og behag, ingen diskusjon om hvorfor det er best på den måten eller ikke) Skulle likt et skikkelig RA lignende spill nå ja. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Ja, enig, tar alltids fram Ra2 nu å da for litt klassiske tank rush, ingen over, ingen ved siden, brilliant spill=) Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Stronghold er jo ganske stilig da.. ok Empire Earth kan være artig til tider :wink: Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Har RA2 WC3 men leter etter noe total anhiliation/starcraft lignende...sånn gubbe med hest og vogn og spyd er ikke morsomt..må smelle og knuse betong i spillet så høytalerene får no å gjøre... (WC3 skuffet meg pga at man måtte spille litt på hver side hele tia..trodde først det var no galt med spillet da det hoppa ut i no meny greier etter jeg hadde slaktet meg jennom noen få brett...) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 folk sir den der ekstrapakken til empire earth e stilig, å der er du jo langt inn i framtida me ville våpen som burde presse høyalerne dine til det ytterste.... det e så deilig me 5.1 surround me en vill sub når man klare å skyte den der store kula som kommer ut av et våpen i Unreal Tournament 2k3, riste vilt=) Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 wAR cRAFT ER HELT KLART DET BESTE SPILLET PÅ MARKEDET! Det har grensesprengende grafikk, og spennende mulrtiplayer. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Er grafikken i Wc3 grensesprengende? Det er vel litt å ta i... Grafikken er god, det er den, men grensesprengende? Nei. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg syns strategispill generellt er no søppel, men RA2 likte jeg faktisk. Det er det eneste jeg har likt også. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 warcraft 3 er bra spill, men ikke akkurat noe revosjulonert som starcraft... ra2 hater jeg, jeg er så PISS lei det... men det er et bra spill :wink: Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Synes selv at warcraft 3 er ganske bra...men spillet er skuffende kjedelig på undead kampanjen, synes human kampanjen var mye mer engasjerende. Starcraft er ennå kongen på rts,synd jeg aldri har spilt igjennom det!!! Ingen slår blizzard på filmsekvenser i spill Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 jo...bullfrog har kulare filmsekvenser det beste RTS spelet av nyare dato er jo sjølvsagt warcraft3 er jo egentleg ingen som greier å lage skikkelege RTS spel idag håper C&C: generals blir rått Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Liker du WC3, holder du deg til det. Ellers har vi jo AoM, som er min absolutte favoritt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå