Gå til innhold

Hvilke RTS-titler anbefales?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp med å finne ut hvilket spill jeg skal ha, vil ha noe "Red Alert lignende" av nyere dato.

ser nesten ut som spillprodusentene har gitt opp den type spill, men det kommer jo Command & Conquer Generals rett etter nyttår (gode gamle Westwood Studios svikter meg ikke)...ellers er det rimelig dødt.

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-25 11:32 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har RA2 WC3 men leter etter noe total anhiliation/starcraft lignende...sånn gubbe med hest og vogn og spyd er ikke morsomt..må smelle og knuse betong i spillet så høytalerene får no å gjøre...

(WC3 skuffet meg pga at man måtte spille litt på hver side hele tia..trodde først det var no galt med spillet da det hoppa ut i no meny greier etter jeg hadde slaktet meg jennom noen få brett...)

Lenke til kommentar

folk sir den der ekstrapakken til empire earth e stilig, å der er du jo langt inn i framtida me ville våpen som burde presse høyalerne dine til det ytterste....

det e så deilig me 5.1 surround me en vill sub når man klare å skyte den der store kula som kommer ut av et våpen i Unreal Tournament 2k3, riste vilt=)

Lenke til kommentar

Synes selv at warcraft 3 er ganske bra...men spillet er skuffende kjedelig på undead kampanjen, synes human kampanjen var mye mer engasjerende.

Starcraft er ennå kongen på rts,synd jeg aldri har spilt igjennom det!!!

Ingen slår blizzard på filmsekvenser i spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...