Gå til innhold

Vanilla cola

ahpadt

Anbefalte innlegg

I Malaysia selger de flasker av noe som heter Ice Cream (Ais Kriim ble det stavet på malaysisk). Jeg kjøpte det egentlig bare for å teste hvor uhyggelig vondt det kunne være (har et lite Schau-kompleks ang. sånne ting). Det var helt grusomt. Denne helt gjennomsiktige fluiden smakte smelta vanlije is - noe som egentlig lå i navnet, men jeg hadde ikke drømt om at noe så jævlig var mulig å produsere.

Og det som overrasket meg mest var at det stod "a product from the Coca Cola company" på ediketten. Vær glad om den gugga aldri kommer til Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også drukket ren "vanilje brus". Ikke særlig godt.

En annen raritet jeg også smakte en gang: Melk med peanøtt smak!

Men den verste brusen jeg noensinne har smakt var dog "brus med mintsmak"!! Jeg fikk tak i den i Frankrike for endel år tilbake.

Denne brusen klarte jeg rett og slett ikke å drikke.

Det var akkurat som å ta en god munnfull med

munnskyll og svelge ned i stedet for å spytte ut.

(Jeg har faktisk aldri svelget munnskyll, men jeg

kan veldig godt tenke meg hvordan det er etter denne horrible brusen).

[ Denne Melding var redigert av: Vice på 2002-11-23 16:26 ]

Lenke til kommentar

Kjøpte Vanilla coke på 7-11 på onsdag jeg. Når du drikker den smaker den som vanlig deilig coca cola, men ettersmaken. FYYYYSJ, var driit vondt. Det blir bare værre og værre. GA smaksprøver til alle i klassen så jeg kunne se ansiktene dems, hehe. Eneste måten å drikke den på er å styrte den, for da merker du ikke vanilje/pencelin smaken.

Skuffet over coca cola, pepsi gjorde en mye mye mye bedre jobb med pepsi twist.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke smakt "Vanilla Coke" ennå... Jeg er spent på hvordan den smaker, men den er neppe like bra som "the real thing" :lol: .... Det er umulig!

Uansett, jeg har smakt Cherry Coke. Fy fan for no' skvip. Jeg måtte skjære en rar grimase når jeg tok den første slurken. Synes det smakte som sånn grønnsåpe man vasker gulvene med (ikke det at jeg har smakt det da)... Jeg skjønner at den floppa

[ Denne Melding var redigert av: SysError på 2002-11-23 20:20 ]

Lenke til kommentar
  • 9 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...