KidComa Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 I Malaysia selger de flasker av noe som heter Ice Cream (Ais Kriim ble det stavet på malaysisk). Jeg kjøpte det egentlig bare for å teste hvor uhyggelig vondt det kunne være (har et lite Schau-kompleks ang. sånne ting). Det var helt grusomt. Denne helt gjennomsiktige fluiden smakte smelta vanlije is - noe som egentlig lå i navnet, men jeg hadde ikke drømt om at noe så jævlig var mulig å produsere. Og det som overrasket meg mest var at det stod "a product from the Coca Cola company" på ediketten. Vær glad om den gugga aldri kommer til Norge. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Har også drukket ren "vanilje brus". Ikke særlig godt. En annen raritet jeg også smakte en gang: Melk med peanøtt smak! Men den verste brusen jeg noensinne har smakt var dog "brus med mintsmak"!! Jeg fikk tak i den i Frankrike for endel år tilbake. Denne brusen klarte jeg rett og slett ikke å drikke. Det var akkurat som å ta en god munnfull med munnskyll og svelge ned i stedet for å spytte ut. (Jeg har faktisk aldri svelget munnskyll, men jeg kan veldig godt tenke meg hvordan det er etter denne horrible brusen). [ Denne Melding var redigert av: Vice på 2002-11-23 16:26 ] Lenke til kommentar
OeO Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Kjøpte Vanilla coke på 7-11 på onsdag jeg. Når du drikker den smaker den som vanlig deilig coca cola, men ettersmaken. FYYYYSJ, var driit vondt. Det blir bare værre og værre. GA smaksprøver til alle i klassen så jeg kunne se ansiktene dems, hehe. Eneste måten å drikke den på er å styrte den, for da merker du ikke vanilje/pencelin smaken. Skuffet over coca cola, pepsi gjorde en mye mye mye bedre jobb med pepsi twist. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg har ikke smakt "Vanilla Coke" ennå... Jeg er spent på hvordan den smaker, men den er neppe like bra som "the real thing" .... Det er umulig! Uansett, jeg har smakt Cherry Coke. Fy fan for no' skvip. Jeg måtte skjære en rar grimase når jeg tok den første slurken. Synes det smakte som sånn grønnsåpe man vasker gulvene med (ikke det at jeg har smakt det da)... Jeg skjønner at den floppa [ Denne Melding var redigert av: SysError på 2002-11-23 20:20 ] Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Ja, da har jeg smakt på vindunderet..Første inntrykket var at jeg måtte lete lenge etter vaniljesmaken, ellers så syntes jeg at den var ganske ok. Er ikke den brusen man bare gulper inpå på 5min, men gjerne tar en slurk av en gang iblandt :smile: Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Vanilla er bedre enn vanlig synes jeg, litt så "eksklusivt" liksom, men det har kanskje bare noe med prisen å gjøre Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Vanilla er godt, men ikke 30kr per boks -godt Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 De har den fortsatt i USA til $5 for 10 bokser Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Går det an å importere det hit for den prisen? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Går det an å importere det hit for den prisen? Tviler sterkt Lenke til kommentar
Araho Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Snakk om å gjenopplive en gammel tråd :o Forøvrig er Vanilla Coke djevelens verk! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Går det an å importere det hit for den prisen? Du kan importere det hit for den prisen + ca $50 i frakt Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 da er det ikke noe poeng med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå