ahpadt Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hei. Er det noen som konkret kan si om Vanilla cola er i butikken ? :smile: Noen som har smakt ? :smile: Bare si "hva du vet" om det :razz: Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 hmm jeg er mere ute etter "Cherry Coke"...men det kommer vel aldri til lille Norge Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 23:08, skrev IceXCool:hmm jeg er mere ute etter "Cherry Coke"...men det kommer vel aldri til lille Norge Eh, Cherry coke har da vært i salg i Oslo (ihvertfall) i mange år! 7-11 selger vel vanilla coke og pølse tilbud nå, gjør de ikke. Gidder ikke smake... Sikkert like vondt som cherry coke Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 tror du de selger det utenfor byen ? (dvs. oslo) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Ja, en luring klarte å legge vanilje colaen feil i brusautomaten på skolen, slik at folk som trykket på cola, fikk vanilje cola. :smile: Jeg fikk smake av en av de "uheldige": Først, trodde jeg det var medisin (dårlig, altså), men etter noen sekunder ble smaken litt bedre... Men tror neppe jeg hadde orket å drikke en hel slik... Hvis du ikke har sett den i butikken, kan det være fordi flasken ser omtrent identisk ut som vanlig cola... (!) Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Forbanna "søringer" sitter og pimper Cola produkter vi litt lengre nord bare kan drømme om...:razz: jaja, skal kanskje flytte om ett år så until then får jeg bare "dream on" Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 23:11, skrev Paddington:Eh, Cherry coke har da vært i salg i Oslo (ihvertfall) i mange år! Å? Har aldri sett noe til den i Bergen, eller de gangene jeg har vært i oslo... Men cherry coke er ikke noe tess, Wild Cherry Pepsi er MYE bedre... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hvorfor ikke bare ta seg et glass iskald Cola? Altså sånn vanlig mainstream uhip cola som selges overalt? */me rusler inn til kjøleskapet* Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hmm.... jeg smakte den i dag, og jeg kommer aldri til og kjøpe den igjen. men etter en liten stund blir du litt vant til smaken, da er den ikke SÅÅÅÅ ille. men allikevel..... vanilje is.....?!? lurer på hva det neste blir, cola med biffsmak...??? Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 23:33, skrev DrErling:Hvorfor ikke bare ta seg et glass iskald Cola?Altså sånn vanlig mainstream uhip cola som selges overalt?*/me rusler inn til kjøleskapet* <banne i kirka> Fordi du blir feit av det. Drikk noe sunnere med naturlig sukker (fruktsukker) i. Prøv en appelsinjuice som ikke er pasteurisert eller tilsatt tilsettningsstoffer. Det er godt det! </banne i kirka> Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Den skal være å få på 7ELEVEN fra i dag! Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Mmmm Cherry Coke og ikke minst Dr.Pepper er digg! Er alene verdt en tur til Sverige hvor du får et helt brett for godt under hundrelappen... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Tror ikke vaniljecolaen blir noen slager hos meg hvertfall. Vanvittig søt! Hadde vaniljesmaken vært litt mindre fremtredende tror jeg den kunne blitt bedre. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 2L cola er allerede i "boks"... Føler meg litt sur i magen. På tide med et glass vann... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 sitter og drikker på en halvliter vanillacoke nå.. syns den er ganske digg, egentlig. *smake litt til på* mjo, ganske digg. litt karamellpudding-aktig, på en måte. men digg. :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Det kan vel ikke sis at vanilje sukker er noe mer naturellt enn den gode gammle rør sukkeret? Begge er vel sukrose? Hvis ikke hjernen funker riktig.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Noen som kjenner til CRUSH? I usa var den og cola den eneste eg drakk. Den er dritt god! nam men selfølgelig ikke å se i bergen men muligens en av dere østlendinger får kjøpt det der ett sted. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: IceXCool skrev (2002-11-22 23:08):hmm jeg er mere ute etter "Cherry Coke"...men det kommer vel aldri til lille Norge Selges på sandnes sist eg var inn om bensinstasjonen shell? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 23:18, skrev GeeZuZz:Jeg fikk smake av en av de "uheldige" Den kommer her til ganske snart. Det var prøvesmaking på brusen i en butikk rett ved. Og hvis den kommer hertil, bør den pinadø kommer ALLE andre steder i landet også. Men har hørt rykter om at den smaker ***** dårlig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-23 01:51, skrev SnowDOG_:Noen som kjenner til CRUSH? I usa var den og cola den eneste eg drakk. Den er dritt god! nam men selfølgelig ikke å se i bergen men muligens en av dere østlendinger får kjøpt det der ett sted. Har smakt Crush ja, ganske god den. Finnes i en lilla variant også såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå