Trylleblyant Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Håper noen har greie på det her. Har et Midiplus USB MIDI-keyboard kobla til PC'en, og bruker det med Reason 3.0. Har funka veldig bra, men siden i våres har pitchbend-hjulet oppført seg merkelig. Det virka som om noen hadde dratt det halvveis ned og teipa det fast der, slik at når jeg spilte, så var det i et mørkere toneleie enn vanlig, så jeg måtte til slutt skru av muligheten for å bruke det. Har skrudd det på igjen, men nå er det ingen reaksjon. Når det gjelder mod-hjulet, så har jeg merka de siste par-tre månedene at det har begynt å bli dårligere. Jeg kunne dra det nesten halvveis opp før jeg fikk noen reaksjon. Det ble bare verre og verre, og nå fungerer det ikke i det hele tatt det heller. Noen som har noen idé om hva som kan være problemet? Har prøvd å reinstallere drivere uten at det hjalp. Har jo hatt det i et par år, men jeg skulle ikke tro det var pga. "alderdom" at det tar kvelden. En kamerat av meg har hatt et helt likt lenger enn jeg har hatt mitt, og det funker fint fremdeles. Lenke til kommentar
arela Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du kan sjekke hvilke verdier hjulene gir ved f.eks å laste ned midi-ox fra www.midi-ox.com Eller prøv keyboardet ditt på kompisens pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå