fasthammer Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Lurte på om jeg kan laste ned/over MSN til min nintedo DS uten noen form for tillegs stash? og kan man bruke den innebygde chaten over nett? Har du flere spørsmål eller svar. Kom med de Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 du må styre med no homebrew stash for å få til det. går ikke an å legge inn programmer på den som den er. Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 du må styre med no homebrew stash for å få til det. går ikke an å legge inn programmer på den som den er. 7584163[/snapback] liitt mere info hadde vært fint:) hvor får jeg tak i dette "homebrew" stashet ditt? kabel eller lignende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du må kjøpe en eller annen dings som gjør slik at den kan lese fra et minnekort. Har selv Supercard SDmini som jeg kjøpte til min DS Lite for snart 1 år siden, men en på jobben her har en ganske ny dings som du bare putter inn på baksiden og fungerer veldig bra. Kan høre med han når han kommer på jobb. Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Du må kjøpe en eller annen dings som gjør slik at den kan lese fra et minnekort. Har selv Supercard SDmini som jeg kjøpte til min DS Lite for snart 1 år siden, men en på jobben her har en ganske ny dings som du bare putter inn på baksiden og fungerer veldig bra. Kan høre med han når han kommer på jobb. 7584785[/snapback] Hadde vert supert:) Spør også hvor han fikk tak i den:) takker! Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 ville jeg også likt og vite Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Han har en M3 Lite Pro. Han bestilte fra hopebuy.com (som er nede for øyeblikket...), ble 330,- til sammen inkl. frakt (frakten var på 22$). Du trenger også et eller annet kort for å flashe DS'n din. På modnet så står det at den støtter GBA spill, men tror ikke den gjør det. Med en slik en kan du legge inn masse forskjellig på DS'n, blant annet MSN. Jeg har Supercard SD Mini som jeg kjøpte for lenge siden, kameraten min har den der (stikker ikke ut), men det finnes mange andre du kan kjøpe. Endret 27. desember 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
dapperdan Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 M3lite støtter GBA den, har den selv og alle roms jeg har dytta inn funker som en drøm! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 M3lite støtter GBA M3 Lite støtter GBA M3 Lite Pro støtter ikke GBA. www.m3adapter.com for mer info. www.kicktrading.ca er snille og merker som gift og lav value for de som liker å importere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå