Knuts1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei! Jeg skal ha et par høytalere til min bærbare PC. Disse skal kun brukes til musikk. Jeg har hatt noen gamle høytalere (7-8 år) som spilte meget høyt, men det ser ikke ut til at man får tak i enkle høytalere mer som spiller høyt...(?) Jeg er ute etter noen som spiller høyt. Har nettopp testet Logitech Z-10, men disse vil jeg bytte da de ikke kan spille særlig høyt. Jeg vil helst unngå "mange" høyttaler, og kan nøyes med 2 stk. Noen råd/tips om hva jeg skal kjøpe for å få høy lyd? Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hei! Jeg skal ha et par høytalere til min bærbare PC. Disse skal kun brukes til musikk. Jeg har hatt noen gamle høytalere (7-8 år) som spilte meget høyt, men det ser ikke ut til at man får tak i enkle høytalere mer som spiller høyt...(?) Jeg er ute etter noen som spiller høyt. Har nettopp testet Logitech Z-10, men disse vil jeg bytte da de ikke kan spille særlig høyt. Jeg vil helst unngå "mange" høyttaler, og kan nøyes med 2 stk. Noen råd/tips om hva jeg skal kjøpe for å få høy lyd? 7583702[/snapback] vill du ikkje ha bass? Viss ikkje blir det "standar høytalere" eg har ikkje avfaring med det. men eg legge inn ein linnk til ein rekke "sett". http://psdata.no/ps.asp?tcl=2502&mlevel=090200 Lykke til. Endret 27. desember 2006 av Snufi Lenke til kommentar
Knuts1 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Hei! Jeg skal ha et par høytalere til min bærbare PC. Disse skal kun brukes til musikk. Jeg har hatt noen gamle høytalere (7-8 år) som spilte meget høyt, men det ser ikke ut til at man får tak i enkle høytalere mer som spiller høyt...(?) Jeg er ute etter noen som spiller høyt. Har nettopp testet Logitech Z-10, men disse vil jeg bytte da de ikke kan spille særlig høyt. Jeg vil helst unngå "mange" høyttaler, og kan nøyes med 2 stk. Noen råd/tips om hva jeg skal kjøpe for å få høy lyd? 7583702[/snapback] vill du ikkje ha bass? Viss ikkje blir det "standar høytalere" eg har ikkje avfaring med det. men eg legge inn ein linnk til ein rekke "sett". http://psdata.no/ps.asp?tcl=2502&mlevel=090200 Lykke til. 7583802[/snapback] Jeg har rett og slett ikke plass til disse store bassene. Er det et "must" for å få noen høytalere som kan levere høy lyd? Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du får sjå på linnken (lengre oppe). Det er jo mye bedre med bass den trenger ikkje å vær så stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå