Spr0cket Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 jeg falt litt for den med at isen skulle smelte vekk. så for meg at trådstarter mente at isen tok opp så mye energi at den smeltet og fordampet. Over tid er dette sikkert mulig, men da har du ikke noen spesielt lav temp på vannet jeg tror jeg bifaller skrues m.fl. sine utsagn. Dessuten er det ingenting som heter en gratis lunsj. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Sleng radiatoren med vifter ut av vinduet. Gjorde dette hos en kompiss for noen uker siden og når det var -2 C ute var cpu'en nede på 9C Idle. cpu'en var en Intel P4 3.2 @ 4115Mhz Kunne nådd langt høyere men hk likte ikke FSB over 260 så der sa det stopp. Lenke til kommentar
Durron Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) herregud, hvorfor legge radiator oppi vann. totalt meningsløst. Kutt ut radiatoren og kjør isvannet direkte gjennom slangen! Endret 28. desember 2006 av Durron Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 herregud, hvorfor legge radiator oppi vann. totalt meningsløst. Kutt ut radiatoren og kjør isvannet direkte gjennom slangen! 7594557[/snapback] Det kan han gjere, men vantet blir fort varmt.... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har selv brukt "bøtte" metoden. Funker helt fint om man vil ha det lydløst. Ingen vifte på raddis. Brukte også bøtte som tank til pumpa.. Lenke til kommentar
Durron Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 herregud, hvorfor legge radiator oppi vann. totalt meningsløst. Kutt ut radiatoren og kjør isvannet direkte gjennom slangen! 7594557[/snapback] Det kan han gjere, men vantet blir fort varmt.... 7595027[/snapback] Selfølgelig blir det fortere varmt pga økt varmeoverføring, men det betyr også at vannet i slangen blir kaldere. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg kjørte vannavkjøling fra MIST (microplex) og hadde 36 grader i load... Byttet den ut med en vifteløs nitrogon som driver en P4 på 4Ghz.. Så så jeg denne tråden og tenker jeg kan få til litt med vannavkjølinga... Den har en løsning med pumpe inni vanntanken .. Fattern har tanker i metall på jobben som det sikkert kan settes kjøle-elementer på Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Calvinator: "en vifteløs nitrogon"? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 En silverstone nitrogon uten vifte på.... Den kommer riktig nok uten vifte, men måtte utdype Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå