Gjest Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Jeg har hørt om at noen henger seg imens de runker. hvorfor det, og hvordan? Endret 26. desember 2006 av Gjest Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Vel, man henger seg ikke, men man bruker et tau eller lignende for å simulere et kvelertak rundt halsen. Dette i sin tur øker intensiteten og gir en bedre orgasme(har eg hørt). Personlig har eg mye annet uprøvd som skal prøves før eg gjør noe slikt. Det er faktisk farlig og folk har allerede omkommet av det. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hæ? Heger seg? "Ohh, Hege, ja, Hege ohh!" Eller henge som i tau rundt hodet og hopper fra en stol mens de runker? Høres upraktisk ut. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Personlig har eg mye annet uprøvd som skal prøves før eg gjør noe slikt. hva da? jeg vil også prve kanskje. vet ikke. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 En fyr som gjorde det på CSI... He died Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 En fyr som gjorde det på CSI... He died 7583431[/snapback] så den episoden Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Må være rart å finne et lik med pikken i hånda. Døde sikkert glad da Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Må være rart å finne et lik med pikken i hånda. Døde sikkert glad da 7583459[/snapback] Eller svært frustrert Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Døde sikkert glad da smile.gif Det skal jeg. dø glad. drepe megselv imens jeg har orgasme eller noe. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Gjorde dette i filmen Ken Park. Tror dette blir gjort i sammenheng med fetishen asphyxia - De blir tent på tanken av at de ikke får luftilførsel. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Gjorde dette i filmen Ken Park. Tror dette blir gjort i sammenheng med fetishen asphyxia - De blir tent på tanken av at de ikke får luftilførsel. 7583515[/snapback] Stussa veldig på hvorfor han gjorde det i den filmen.. men da vet man kansje svaret Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Dette blir kalt Scarfing og man regner med att ca 1000 amerikanske ungdommer dør av dette vært år, det har også vært dødsfall i norge pga dette. Man finner en del info om dette på nett ved og søke på "Scarfing" Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Vet om noen sånne sadodrakter, der damen har maske over hodet, som har lufterør ned til dildoen, sånn at når dildoen er inne i greiene så får hun ikke puste, mens når hun trekker den ut får hun puste. Så da må hun velge, luft i lungene, eller godt i ... Er sikkert litt spennende da Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har også hørt om dette fenomenet, men jeg vet ikke helt om det er noe jeg vil prøve, da det fort kan gå galt. Kanskje ikke så veldig fort, men man vet aldri. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Må være rart å finne et lik med pikken i hånda. Døde sikkert glad da 7583459[/snapback] Ikke hvis han ikke kom @ Nådde klimaks / orgasme, for ellers er det betegnet som kose runking for min del.. Det med henginga er for å få mindre oksygen å dermed på en uforklarlig måte få høyere intensitet ved orgasme.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tror ikke vi skal oppmuntre til kvelningsleker her på forumet. Og vær så snille å unngå spam og off topic småprat: Det er heller ikke så veldig interessant hva folk kaller seg på MSN. Denne stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg