joakim409 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei! Jeg har netopp fått meg et et trådløs netverks kort i maskinen min: Har usb nettverk adapter fra før! men jeg får ikke til å bruke kortet pga.at jeg må ha wep keyen .Jeg finner ikke det arket med wep keyen på. det jeg lurte på hva jeg treng å om det er vanskelig å konfirguere ruteren igjen? Jeg har aldri gjort det så jeg vet ikke noe om det! eller eventuelt at noen vet kordan jeg kan finne ut wep keyen på en annna måte! Må jo resette ruteren kanskje men jeg må ha ruteren sikkerhets aktivert for jeg bor i blokk! Gi meg hint eller fortell hvordan jeg gjør det! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) start - kjør skriv: cmd - trykk OK da får du opp et vindu som du skriver "ipconfig" Så leser du av ipen til standard gateway" Dem skriver du opp i adresse-feltet på internettleseren din. Så logger du inn med brukernavn og passord Endret 26. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
joakim409 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 start - kjørskriv: cmd - trykk OK da får du opp et vindu som du skriver "ipconfig" Så leser du av ipen til standard gateway" Dem skriver du opp i adresse-feltet på internettleseren din. Så logger du inn med brukernavn og passord 7583421[/snapback] Det finnes ikke en likens måte å gjøre som du skreiv no bare at den finnet ut wep keyen til ruteren som datan e kobla til ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har du fysisk tilgang til routeren? Isåfall kan du resette den. Å finne ut WEP-keyen uten administratortilgang på routeren er stress. Da må det hackes via linux og det kan vi ikke prate om her Lenke til kommentar
joakim409 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Har du fysisk tilgang til routeren? Isåfall kan du resette den. Å finne ut WEP-keyen uten administratortilgang på routeren er stress. Da må det hackes via linux og det kan vi ikke prate om her 7583548[/snapback] ¨Vi tar det over pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå