HoaXed Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hællæ, Det er snart tid for semifinaler, og finaler i ungdomsbedriftenenes verden noe som innebærer masse messestander. Vi er en bedrift som har ett produkt som ønsker å redde liv, nemlig forskjellige typer moderne reflekser for barn og ungdom. Men sliter litt med hvordan utformingen på messa bør være, er det noen her som har tips av alle slag? Noe som kan fange litt oppmerksomhet, men på en ryddig, og stilful måte? Hva med farger, hvordan få standen til å se større ut? Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 hvis dere ikke har noen bilder om produktet og hvordan det funker osv... så skaff det. Også skaffer dere dere en projektor, og viser bildene der. Ha også seff med noen prøve greier. slik at folk kan se hva som skjer... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 hvis dere ikke har noen bilder om produktet og hvordan det funker osv... så skaff det. Også skaffer dere dere en projektor, og viser bildene der. Ha også seff med noen prøve greier. slik at folk kan se hva som skjer... 7583407[/snapback] Jess, vi tenkte faktisk å produsere produktet der og da. Takk for tips. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Kjør en diskret og enkel, men ikke kjedelig (hårfin balansegang) stil på selve utformingen av standen. Bruk gjerne lyse farger, men kanskje med litt høst i temaet? Passer jo bra å ha høst, ettersom det definitivt er mange som slurver med refleksen da. Dette har jeg fått erfare selv. Det gikk "heldigvis" bra med han idioten i svarte klær, jeg klarte å svinge unna i tide. Bilen foran meg, og for ikke å snakke om bilen min, fikk seg dog en solid trøkk, når bilen foran meg måtte stoppe for hindring i veibanen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå