Zappza Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Koselige priser på de spilla jeg vil ha da Battlefield 2 og Quake 4 skal kjøpes. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tja, var en fin pris ja. Plukket tre eksemplarer fra Elkjøp istad. Synd det bare er Ridge Racer som koster 99,-. Fant i tillegg RGB kabler til Wii der, men jeg venter heller på komponent. Selv om det fristet å bare kjøpe å se forskjellen på bildekvaliteten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Koselige priser på de spilla jeg vil ha da Battlefield 2 og Quake 4 skal kjøpes. 7586928[/snapback] Vurderer disss to selv her likte Quake 4 Online. Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Tja, var en fin pris ja. Plukket tre eksemplarer fra Elkjøp istad. Synd det bare er Ridge Racer som koster 99,-. Fant i tillegg RGB kabler til Wii der, men jeg venter heller på komponent. Selv om det fristet å bare kjøpe å se forskjellen på bildekvaliteten. 7588240[/snapback] Husker du prisen på RGB kabelen? Edit: (ser det står 399,- på nettet og 499,- for komponent) så det er vel den prisen tenker jeg. Endret 27. desember 2006 av PalWare Lenke til kommentar
Franzen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ridge Racer 6 er vel fortsatt det beste spillet på 360 synes jeg. Bare husk endre gassen til knapp istedenfor triggerne. Funker mye bedre på et spill som dette. Og ihvertfall ikke mye dummere å kjøpe dette til 99kr enn å vente på RR7 til PS3 som er nesten identisk men vil koste 6 ganger mer, hehe. Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Kjøpte Ridge Racer. Trodde ikke man lagde slike bilspill lenger. Jeg har likt mer realistiske bilspill i det siste. Det går selvfølgelig ann å like begge type bilspill, noe jeg forøvrig gjør, men jeg er redd at jeg blir dårligere i å spille de andre bilspillene av å spille dette. Den type sving kan man ikke ta i PGR feks. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 er quake verdt pengene? jeg har sett det til 99 på cdon for en stund siden men overallt ellers ca 649kr? bortsett fra at elkjøp har tilbud på 200kr for det.. da lurer jeg på.. er det no split screen eller den slags muligheter? hva for våpen har man? bare scifi våpen eller human saker å? Lenke til kommentar
Franzen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Kjøpte Ridge Racer. Trodde ikke man lagde slike bilspill lenger. Jeg har likt mer realistiske bilspill i det siste. Det går selvfølgelig ann å like begge type bilspill, noe jeg forøvrig gjør, men jeg er redd at jeg blir dårligere i å spille de andre bilspillene av å spille dette. Den type sving kan man ikke ta i PGR feks. 7588750[/snapback] Kan si det sånn, man bruker aldri bremser i Ridge Racer. Er stor fan av serien og RR6 synes jeg var det beste siden nr 3 i serien (Rage Racer). Lenke til kommentar
Franzen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 er quake verdt pengene? jeg har sett det til 99 på cdon for en stund siden men overallt ellers ca 649kr? bortsett fra at elkjøp har tilbud på 200kr for det.. da lurer jeg på.. er det no split screen eller den slags muligheter? hva for våpen har man? bare scifi våpen eller human saker å? 7588761[/snapback] Cdon ? Det står det koster 599 der. Hvis ikke du tenker på PC versjonen ? Den koster 109kr. For du det til 99kr er det vel absolutt verdt det. Det har ihvertfall online multiplayer. Tror ikke splitscreen. Hvis du har spilt Doom 3 så kan du forvente noe lignende. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Selve boksen var ikke noe supertilbud på nei, 2800 eller no. 2500 for Premium versjonen på Smart Club, og nei, man må ikke være medlem på Smart Club for å handle der. Kjøpte meg Ridge racer 6 og Battlefield 2: Modern COmbat i dag til den nette sum av 298kr Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 er quake verdt pengene? jeg har sett det til 99 på cdon for en stund siden men overallt ellers ca 649kr? bortsett fra at elkjøp har tilbud på 200kr for det.. da lurer jeg på.. er det no split screen eller den slags muligheter? hva for våpen har man? bare scifi våpen eller human saker å? 7588761[/snapback] Cdon ? Det står det koster 599 der. Hvis ikke du tenker på PC versjonen ? Den koster 109kr. For du det til 99kr er det vel absolutt verdt det. Det har ihvertfall online multiplayer. Tror ikke splitscreen. Hvis du har spilt Doom 3 så kan du forvente noe lignende. 7588825[/snapback] sa at jeg HADDE SETT FOR EN STUND SIDEN bare for å gjøre klarhet i det der. det er ikke til den prisen nå Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tja, var en fin pris ja. Plukket tre eksemplarer fra Elkjøp istad. Synd det bare er Ridge Racer som koster 99,-. Fant i tillegg RGB kabler til Wii der, men jeg venter heller på komponent. Selv om det fristet å bare kjøpe å se forskjellen på bildekvaliteten. 7588240[/snapback] Husker du prisen på RGB kabelen? Edit: (ser det står 399,- på nettet og 499,- for komponent) så det er vel den prisen tenker jeg. 7588697[/snapback] Jepp, prisen jeg så ihvertfall var 399,-. Ikke superbillig spørr du meg. Sorry for off-topic. Btw, Ridge Racer 6 var bedre enn jeg forventet. Definitivt verdt 99 kr. :!: Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Vurderer disss to selv her likte Quake 4 Online. 7588419[/snapback] Digger Quake 4 på PC, men er ikke helt sikker på om jeg liker det på konsoll. Passer da perfekt med slike kampanjer ^^ Endret 27. desember 2006 av Zappza Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 men hva slags våpen i quake 4? er det sånne som i de gamle quake spilla eller bare de dustete laservåpna fra 3'ern? nok offtopic btw Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Machine Gun, Shotgun, Railgun, Rocket Launcher, Anti-Matter gun (søk på anti-matter hvis du ikke vet hva det er), Electric gun (du vet ), plasma pistol og litt andre =) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 vurderer og plukke med med RR6 i mårra ja, skal en tur til byn så vi får se Er det noe Online på det eller? Lenke til kommentar
Franzen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ja, det er online. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Blæh, rakk ikke innom Elkjøp i går, og når jeg kom innom i dag, kostet RR6 enten 249,- eller 449,-(var 2 prislapper på det), BF2:Modern Combat 449,- og Quake 4 449,- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Personlig ville eg holt meg unna Quake4. Var dum nok til å kjøpe såpillet når det kom, greit nok i starten. Piss kjedelig etterhvert, likte våpnene man hadde i Quake 2 bedre. 360 vesjonen skal jo vere ein dårlig optimalisert port fra dette mølet her også. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ridge Racer 6 er vel fortsatt det beste spillet på 360 synes jeg. Bare husk endre gassen til knapp istedenfor triggerne. Funker mye bedre på et spill som dette. Og ihvertfall ikke mye dummere å kjøpe dette til 99kr enn å vente på RR7 til PS3 som er nesten identisk men vil koste 6 ganger mer, hehe. 7588740[/snapback] Himmel hvor forskjellig smak folk har Jeg regelrett hatet Ridge Racer 6 alt i det jeg startet opp spillet og fikk verdens mest irriterende stemme som førsteinntrykk. Spillbarheten er i mine øyne helt elendig og variasjonen totalt fraværende. Sjelden, om ikke aldri, har jeg kjedet meg så mye med et spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå