torki Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Sliter litt med denne deles, når jeg setter klippet i slowmotion så forblir lyden som hører til klippet i vanlig fart,,,hjelP? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Om du held inne Ctrl og dreg inn enden av klippet, vil lyden som høyrer til verte endra med. Korleis ein gjer det om ein bruker Velocity Envelope veit eg ikkje. Lenke til kommentar
torki Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 ja men hva trykker jeg etter at jeg har hold ctrl og dratt over klippet da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Sa litt feil, dra enden «utover», altso «bort frå» klippet. Når du held inne Ctrl og dreg i enden av klippet endrer ein farten til klippet. Altso, når du held musa over kanten på klippet vil du sjå at musepeikaren endrar form. Trykk inn Ctrl, og den endrar seg igjen, og det er då du skal dra. Lenke til kommentar
torki Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 glem den siste, jeg forstod hva du mente;) Sykt kjipt det ikke går ann å bruke den Velocity Envelope med sakte fart og samtidig få lyden i samme fart:/ Virkelig noe sony burde fixe til neste versjon Lenke til kommentar
torki Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Men hvorfor blir ikke stemme f eks sånn mørke slik som hvis du setter rate'en ned til 0,50 feks? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Eg er på ingen måte nokon ekspert på Vegas, so det kan vere eg har oversett ein måte å få det til på. Men du kan jo sende inn forslag til Sony om at du vil ha Velocity Envelope på lyd. Det gjer du her: http://www.sonymediasoftware.com/support/p...tsuggestion.asp Redigert: Fordi pitchen ikkje vert endra trur eg... Vil du få til det, høgreklikk på lyden --> Add Non-Real-Time Event FX og finn Pitch Shift. Set ned pitchen nokre tonetrinn, og lyden vert mørkare. Endret 26. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tusen takk skal du ha Dette er noe jeg har lurt på lenge, men har ikke turd å spørre.. Har alltid brukt å sende lyden inn i SoundForge å bruke masse innviklede bending verktøy der.. Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå