Qubert Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har en ny data fra Acer, og den fungerer i og for seg bra da. Men så er det set at om jeg velger å koble i et tastatur jeg har fra logitech før jeg starter maskinen, så blir den bare stående på opstartsskjermen, og vil ikke gå videre, jeg kan heller ikke trykke på noen knapper med det. Derimot så fungerer det å la tastaturet som fulgte med pc'n stå i når jeg starter opp. Har aldri vært borti detta problemet før xD Noe jeg kan gjøre for å kunne starte pc'n min med tastaturet mitt i? Til nå har jeg dratt ut tastaturet hver gang jeg har startet pc'n, for så å ha satt det inn igjen når jeg har kommet forbi oppstarten og windows skjermen kommer opp, men dette er jo litt upraktisk da. Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg hadde et liknende problem en gang. Hadde sent pcn til reprasjon hos Datakjeden fordi jeg hadde glemt passordet jeg hadde :\ Det de gjorde da var å boote windows fra en usb port. De hadde gått i Bios og satt USB til det som skulle boote først. Det du kan gjøre er å skaffe deg et gammelt tastatur slik at du kan komme i BIOS og disable USB Controller eller noe slik. Funka for meg i alle fall Lykke Til Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har en ny data fra Acer, og den fungerer i og for seg bra da.Men så er det set at om jeg velger å koble i et tastatur jeg har fra logitech før jeg starter maskinen, så blir den bare stående på opstartsskjermen, og vil ikke gå videre, jeg kan heller ikke trykke på noen knapper med det. Derimot så fungerer det å la tastaturet som fulgte med pc'n stå i når jeg starter opp. Har aldri vært borti detta problemet før xD Noe jeg kan gjøre for å kunne starte pc'n min med tastaturet mitt i? Til nå har jeg dratt ut tastaturet hver gang jeg har startet pc'n, for så å ha satt det inn igjen når jeg har kommet forbi oppstarten og windows skjermen kommer opp, men dette er jo litt upraktisk da. 7583079[/snapback] Jeg har det samme problemet når jeg har f.eks. mp3 spilleren min i USB inngangen foran i PCen min, men har jeg det kobla til bak, er det ikke noe problem, så prøv å koble det til bak hvis du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Qubert Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Hehe...nå løste jeg akuratt problemet Kanskje på en litt primitiv måte, men jeg skaffet meg en ps/2 overgang Det fungerte Men takk for svarene...skal prøve de uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå