torki Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Er Canon xm2 et bra kamera i forhold til prisen? Kommer til bruke det mest til å filme snowboard. Og er det et kamera i samme klasse som kanskje er bedre til samme pris eller lavere? Takker for seriøse svar! Endret 26. desember 2006 av torki Lenke til kommentar
Jan Fredrik Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det vant en test av 3CCD kameraer i bladet Camcorder User(de andre var et Panasonic og et Sony 2100 tror jeg..). Best kamera til best pris sto det. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Et billigere du kan se på er Panasonic GS500. Det er en del billigere litt mindre og ganske bra det og. Lenke til kommentar
torki Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 hehe,,, når jeg først skal kjøpe nytt camera skal det hvertfall være over 15 000 kr klassen,,, gidder ikke kjøpe noe som som er helt greit liksom.P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 hehe,,, når jeg først skal kjøpe nytt camera skal det hvertfall være over 15 000 kr klassen,,, gidder ikke kjøpe noe som som er helt greit liksom.P 7608937[/snapback] NV-GS500 er mer enn helt greit, vil nå jeg si ihvertfall. Lenke til kommentar
chma Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Definer bra... Gs500 er bra til sin pris og tørr(nesten) påstå det konkurrer med xm2 i bildekvalitet. Xm2 er greit til sin pris, men jeg ville egentlig ikke kjøpt det nytt idag siden det begynner å bli relativt gammelt og har ikke ekte 16:9. XM2 kan riktignok være hakket mer egnet til å filme snowboard da det har håndtaket på toppen og muligheten for å feste feks. vidvinkel eller sikkelig fisheye er mye bedre da den har en form for noe som heter bayonett feste som gjør bytte av linse mindre slitasjefylt og irriterende enn vanlige gjenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå