oysfaerg Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Æsj! Ford Mondeo + BMW 5-inspirert front = Nye Volvo V70 hvis de bildene stemmer. Kan noen gi designerne til Volvo en tupp i rævva for meg? V70N er den fineste V70en som er, den kommer aldri til å bli overgått av noe. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Volvo har tapt seg i de siste åra syns jeg. Nå er de bare styrt av amerikanerne og da ser man jo hvordan det går Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 oysfaerg: Ikke vær redd for det, nye V70 vil ha den rompa som jeg posta (riktignok XC70, men du skjønner den), og den vil ha S80-fronten.. De kommer ikke til å ha forskjellige fronter, og de kommer såvisst ikke å ha den fæle BMW 5-inspirert front. Tro meg Dessuten, de viste spionbilde av fronten så vidt på den ene siden jeg linka til, og det var en S80-front på en XC70.. Så den blir ikke så aller verst.. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Alltid hatet V70, hater dem ennå, og vil alltid hate dem! Stygge biler, som ikke ligger på veien idet hele tatt! Kvaliteten blr dårligere å dårligere, og er ikke så mye Volvo igjen! Mer å mer Ford! Rett å slett hater V70 mer enn noe annet biltype i hele verden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå