realatn Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har akkurat fått en compaq V6000 til jul. Problemet er at jeg ikke får spilt det pga sjermkorte støtter ikke BF2... Jeg har alt som trengs får å spille av komponenter bortsett fra sjermkortet. Noen som har et tips på hva jeg kan gjøre, eller er det helt umulig hvis man ikke har spesefikt et av de få sjermkortene som støtter BF2? Takk for alle svar, Godt nyttår! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 **** Emnetittel endret siden du er ny her. Vennligst lest våre retningslinjer. Håper du vil trives her inne på forumet. **** #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#emne Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Hvilket kort har du? Og nei, det er sikkert ikke umulig. Det er et valg fra designerne og burde kunne omgåes, tror jeg. Mod: Vedkommende over ser ut til å være ganske ny her på forumet, hva med å være "litt" snillere med vedkommende? Endret 26. desember 2006 av chills Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Enig Chills :-) Derfor tok jeg å endret overskriften til en bedre, stengte ikke posten, ønsket vedkommede velkommen, og la frem retningslinjen på søvfat .-) Lenke til kommentar
realatn Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Beklager mod. Må vell bare innse at BF2 ikke funker.. Da blir det Rome Total War istedet Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Når er det det stopper? Under installasjonen, eller når du starter spillet? Har en to år gammel pc som jeg har kjørt BF2 på, og tviler på at den står på lista over de kortene den godtar, om lista er så begrenset som du sier (Radeon 9700). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå