Gå til innhold

Ny skjerm - tips ?

Kurt P

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg tenker på å kjøpe meg en ny skjerm for tiden. Det som betyr mest for meg er at skjermen er stor. For å sette det i perspektiv : Jeg kjøper heller en 22 " til 5000 som ikke har like bra bildekvalitet og responstid som en 20 " til samme pris.

Altså, jeg vil ha en stor skjerm, men er ikke villig til å bruke så grise mye penger.

Så derfor, hvis noen av dere setter opp et par forslag til meg (21" - 23 " skjerm) og setter fordeler og ulemper med de forskjellige skjermene så hadde det vært knall..

Hvor mye jeg skal bruke for jeg se ann. Så bare kom med forslag.

Edit : etter en kjapp titt kom jeg over denne, dette syns jeg var billig ! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327346

Er det noen grunn til at denne er så billig? Eller er bildekvaliteten og responstiden helt ok for en normal pc bruker som liker å se film, kanskje spille litt osv..

Mvh

Preben

Beklager for feilpost, dere får bare flytte den

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det er ikke så viktig hva slags format det er.. Så lenge det ikke blir sånn at bildet blir flyttet slik at ikke hele bildet kommer med.

Men jeg hadde satt veldig pris på noen tilbakemeldinger fra den skjermen jeg har lagt ut link til. Om den er god nok for kriteriene mine

Preben

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...