Kurt P Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Hei Jeg tenker på å kjøpe meg en ny skjerm for tiden. Det som betyr mest for meg er at skjermen er stor. For å sette det i perspektiv : Jeg kjøper heller en 22 " til 5000 som ikke har like bra bildekvalitet og responstid som en 20 " til samme pris. Altså, jeg vil ha en stor skjerm, men er ikke villig til å bruke så grise mye penger. Så derfor, hvis noen av dere setter opp et par forslag til meg (21" - 23 " skjerm) og setter fordeler og ulemper med de forskjellige skjermene så hadde det vært knall.. Hvor mye jeg skal bruke for jeg se ann. Så bare kom med forslag. Edit : etter en kjapp titt kom jeg over denne, dette syns jeg var billig ! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327346 Er det noen grunn til at denne er så billig? Eller er bildekvaliteten og responstiden helt ok for en normal pc bruker som liker å se film, kanskje spille litt osv.. Mvh Preben Beklager for feilpost, dere får bare flytte den Endret 26. desember 2006 av Kurt P Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Skal du ha Widescreen eller kan du ha vanlig 4:3/5:4 format? Uansett, jeg vil anbefale Samsung SyncMaster 204B. Den har gode arger, god kontrast, 5ms og 1600x1200 oppløsning. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Nei det er ikke så viktig hva slags format det er.. Så lenge det ikke blir sånn at bildet blir flyttet slik at ikke hele bildet kommer med. Men jeg hadde satt veldig pris på noen tilbakemeldinger fra den skjermen jeg har lagt ut link til. Om den er god nok for kriteriene mine Preben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå