Simen1 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei. Jeg har fått ytterligere to onkelunger det siste halvåret og lurer på om dere vet hvor tidlig unger kan begynne å spille og hvilke spill som kan passe. Helst billig eller gratis. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Du har jo lek og lær serien, dette kunne jo passe da... Endret 26. desember 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 jeg skulle akkurat til å foreslå det samme,lek og lær er perfekt. jeg har det selv, (spillte det når jeg var 6 år). det er perfekt for barn. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Er ikke denne litt feilpostet, jeg mener ihvertfall den passer bedre under Spørsmål og Svar - PC Mener å huske en nokså god serie som heter "Oppdrag til Månen/Havet/Osv", men mulig den passer seg for litt eldre barn (10+). Ellers er vel Josefine, Lek & Lær, Snekker Andersen og Byggmester Bob titler jeg kommer på i farta. Edit: Ser jo at du spør om synspunkter på når barn kan starte med dataspill. Jeg tror ikke det vil være noe særlig interesse for spill før i 5-års alderen, varierer vel litt fra barn til barn. Men har mine tvil på at det finnes noen 3-åringer som forstår noe særlig av dataspill. (For de som måtte lure har jeg vært ansatt i en spillbutikk, har ellers liten interesse for barnespill ) Endret 27. desember 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Det høres ut som det er litt for tidlig å tenke på spill til disse babyene ennå. Men det er godt å få en viss veiledning på når de kan begynne å spille. Ellers så ser deg Lek og Lær er merket med "3+" på pakken, mens komplett skriver 9mnd - 2år. Redigert: Det står vist både "3+" og "9mnd - 2 år" på bildet av pakken. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Men så har nå en gang Komplett som mål og selge mest mulig, koste hva det koste vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå