Gå til innhold

Hvilke spill til PS2 for gutt på ca 5år

Glenn Østerud

Anbefalte innlegg

Hei.

Sønnen min fikk PS2 til jul i år, og skal dele den sammen med storesøstra si på ca 7år.

Hun fikk Jordbærmatilde til jul, og trives med det. Men så var det han da...

Vi kjøpte "Biler" til han, men det har liksom ikke slått helt ann. Vi er helt grønne på dette med TV spill, så jeg trenger gjerne noen gode råd?

Jeg merker på min sønn at slike "gå-rundt" spill er lettere og mer fengende enn rene bilspill.

Det beste hadde vært et spill som begge to kunne ha glede av samtidig? Finnes det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo ikke et "farlig" eller vanskelig spill for en 5/7 åring mener jeg.. også er det sikkert kjempegøy med disney figurer osv=)

lillebroren min begynnte jo med empire earth og stronghold crusader i 5-6 + år alderen=p

Så trur det går fint med KH 1 og 2 ja=) mye morro i de spilla for unger=)

P.s han er 10 år nå og er strategi freak..hehe=p

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Hva med Buzz! Junior: Jungle Party?

7582997[/snapback]

Uten tvil det beste for små barn. (og foreldre) 4 hysterisk morsomme aper i forskjellige situasjoner. 40 forskjellige små spill. Mange av spillene krever kun trykk på "buzz"knappen, og er derfor enkelt å mestre for barn. Andre kan være litt mer stressende med trykking på riktig farge, men det er kun 4 farger å velge mellom så man kommer raskt inn i spillet. Øvingsmodus, så de håpefulle kan trene for å slå mor og far ned i støvlene.

Lenke til kommentar
Hei.

Sønnen min fikk PS2 til jul i år, og skal dele den sammen med storesøstra si på ca 7år.

Hun fikk Jordbærmatilde til jul, og trives med det. Men så var det han da...

Det beste hadde vært et spill som begge to kunne ha glede av samtidig? Finnes det?

7582709[/snapback]

Jeg kjøpt en dansematte, og ett spill som var kallt Dance Fest til min niese på 6 år.

Etter julefrokosten på 1. juledag å dømme, så så det ut som de likte det veldig bra, spillet ble også opptatt av ivrige tanter, onkler, bestemødre, og lignende, siden det er også ett spill du kan spille isammen, og er veldig moro å se andre spille.

Det er nok med en dansematte, selv om det er multiplayer.

Det veldig bra trim skjønner du, og man må tilføre pauser iblant, så barna vil sannsynligvis klare å dele mellom å se på andre spille, eller om de spiller selv uten krangling om hvem som skal spille. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...