AssFaster Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har kjørt noen tester på G8800 GTS og fikk en peak temperatur på 84 grader. Vanligvis ligger den på ca 75-80 grader load, og 65 idle... Er dette jævla mye, eller er det bare meg? Kan noen poste temperaturene deres, så jeg har noe å sammenligne med? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har vel underkant av 70c på mitt vifteløse med litt overklokk etter spilling. 55-65c idle. synes 85c var kansje mye.. prøvd å se hva temperaturen er, uten dekselet på kabinettet er? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har vel underkant av 70c på mitt vifteløse med litt overklokk etter spilling. 55-65c idle. synes 85c var kansje mye.. prøvd å se hva temperaturen er, uten dekselet på kabinettet er? 7583195[/snapback] Du har jo et helt forskjellig kort. Den temperaturen var litt høy ja. Selv på mitt overklokkede eksemplar får jeg sjelden mer enn 70-75 grader load. (logger tempen under spilling, så får riktig load). Sjekk om viften på skjermkortet går på fullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå