Mikr89 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei. De tv kodene som jeg finner på www.xbox.com fungerer ikke helt som de skal på TVen min,så lurte på om noen vet om en annen plass jeg kan finne kodene for sony tven min. Takker for svar. Lenke til kommentar
dr münster Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har du prøvd dette? To scan for a TV code: 1. Turn on your TV and point the remote toward it. 2. Press and hold the TV and OK buttons simultaneously for two seconds. All buttons on the remote will then light up for two seconds, after which only the numeric TV buttons (1–12) will remain lit. 3. Press the CH+ or CH– button to send a series of off commands to your TV. Repeat until the TV turns off. Note Give your TV enough time to respond to the off command after each button press. Some TVs take more time to react to off commands than others. 4. Press the TV button to save the code and exit. All buttons on the remote will blink three times to confirm the code. 5. Press the TV button again to restore full TV/Xbox 360 operability. Note If, after setting the TV code, you find that the remote is not functional or has incomplete or inaccurate TV functionality, try a different code for your TV manufacturer or scan for another code. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Eller så kan du bare lete litt på nettet (Google.com) etter noen koder. Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå