F.torres Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 skal nå kjøpe meg x-box 360 og da må jeg ha et spill men hvilket? kan noen si hva jeg burte kjøpe og skriv gjerne en liten omtale! har plukket ut noe jeg har så lystpå at! gow r6 vegas nfsc pes06 test drive hvsi det er noe jeg har glemt noe som er veldig bra ås skriv gjerne opp det Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvis du skal spille mye alene, anbefaler jeg: Test Drive Unlimited Dead Rising Tony Hawk Project 8 Project Gotham Racing 3 Grunnen til at jeg ikke anbefaler Gears Of War er fordi så fort du har runna det, kan det bli litt kjedelig. Og siden du bare skal kjøpe et spill, er det lettere å bli periodelei av GoW en de andre spillene jeg anbefaler, mener jeg. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Grunnen til at jeg ikke anbefaler Gears Of War er fordi så fort du har runna det, kan det bli litt kjedelig. Og siden du bare skal kjøpe et spill, er det lettere å bli periodelei av GoW en de andre spillene jeg anbefaler, mener jeg. 7582717[/snapback] Er helt uenig her. Etter du har runna dette spille her, kan du ta for deg Livedelen. Kommer du ikke til å spille online, kan du styre unna.. Jeg har ikke rukket å runne spillet, siden jeg har spilt mest online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå