Marcelo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei! Jeg lurer på hva porter du må åpne på routeren for å komme på internett med nintendo Wii?? og hvor du kan kjøpe wii points sånn at jeg kan kjøpe spill i VC? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Wii points kan du kjøpe i butikken eller betale med kort direkte fra din Wii. Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har ikke trengt å åpne noen porter på min router, så jeg kan ikke svare deg på akkurat det. Når det gjelder Wii points, så kjøpte jeg 3000 på selve konsollen i Shop Channel. Da brukte jeg Visa-kortet mitt, men du har også Mastercard som alternativ. Hvis du ikke kan/vil bruke kort, må du dra til en butikk som forhandler Nintendo og kjøpe Wii points der. De ser ut som et spill, bare at det står "Wii points" på. Som regel er det dyrere å handle points i norske butikker enn rett fra nettet, og spesielt enkelte kjeder tar ganske stort mellomlegg for å selge disse... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) - 1000 Wii points koster €10.00 - 3000 Wii points koster €30.00 - 5000 Wii points koster €50.00 Dersom du handler direkte fra konsollen. €10 er ca NOK 85,00 Ergo kostet "The Legend of Zelda" (NES) meg NOK 42,50 Endret 27. desember 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå