Gå til innhold

Age of Conan ="hit for kids spill" ?


Anbefalte innlegg

NewGUY, Jeg har heller ikke sett det enda, men spillet vil nok tilrettelegges slik at også barn kan bli betalende kunder.

 

Ja, muligheten er der allerede så noen tilrettelegging trenges ikke. Barn har lett tilgang gjennom foresatte eller dårlig oppfølging av aldersgrenser på Norges diverse spillbutikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er helt standard prosedyre å lage voldelige spill og markedsføre dette mot barn, det virker veldig bra på den aldersgruppen. Tror ikke det er noen tvil om at Age of Conan vil bli veldig barnevennlig, kanskje enda mer enn World of Warcraft.

 

At det har 18-års aldersgrense er helt uten betydning, det er ikke uvanlig å ha barn som målgruppe og bevisst jobbe for å få en høy aldersgrense.

du lage utelukkende negative poster og mye whine, hvorfor gidder du?.. spill eve da, som du syntes er så perfekt. gi meg ETT agrument hvorfor aoc er mer barnevenlig enn wow, om du greier å bevise at aoc blir/er mer barnevenlig enn wow skal jeg holde kjeft.

Det er også feil at alle voksne vil ha full loot, permadeath osv, om det er det at de ikke har det som er barnevennlig. Du kan også fortelle hvordan de har markedsført det mot barn?

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Tenk deg om når du skal starte å spillet AoC. Første som skjer når du kommer inn er at en eller annen kommer og dreper deg. Du tenker kanskje "jaja, det er jo realistisk".

Du fortsetter å spille. Du jobber deg oppover og skaffer deg et bra gear. Så plutselig kommer det en som er langt bedre en deg og grisedreper deg. Wips og alt du har jobber for å skaffe er tatt. Er det fremdeles gøy å spille da?

 

Nå vil ikke slike full-loot spill ha så sinnsykt fokus på å skaffe seg gear da, slik som i World of Warcraft. Med mindre det er en roflimba ting. I Darkfall Online skal det bli 10 % gear og 90 % "skill". Ikke noe farming i ukevis for Ashbringer også bli tatt av en gjeng med folk forgjeves.

Lenke til kommentar

Spill må være "nybegynnervennlig" hvis de skal tjene penger.

Man lager ikke spill "på gøy" lenger.

 

Nå som det er sagt tror jeg ikke det blir mye fjortiser i AoC grunnet det faktum at (hvis jeg husker riktig) man må være 18 år gammel for å spille det. Selv om du er ung som 18åring så slipper man i alle fall endel drittunger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...