Gå til innhold

Age of Conan ="hit for kids spill" ?


Anbefalte innlegg

Alså dette hadde vært håpløst å mista alt gear når du døde. Ingen spillere hadde klart å bli gode da, alle hadde hatt en dårlig kamp før eller siden. du kunne aldri vært ute alene, tenk på faren av å bli angrepet av flere spillere? jeg mener det er greit som det er. men de kunne kanskje hatt egene servere der du mister alt du har for de som vil det.

 

 

By the way fins det noen mmo spill som Har disse reglene?

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Velidg mye har blitt endre etter at trådstarter skrev denne tråden. Egentlig ser jeg ikke at det er noe vits i å dra opp en så gammel tråd.

 

Likevel sånn som jeg har forstått det så er 1-13 øya[?] safe for pvp men når du kommer ut i den "virkelig verden" så er det, på en pvp server, FFA i de fleste steder utenom mot guilde mates, i party og i byer. Når man dør så mister man Pvp XP som man trenger for å level i pvp når du har død en gang må du drepe 2-3 personer for å få tilbake den XPen du mistet.

 

På en Pve server så har du en sone som er dedikert til pvp battles. Du har også Battlegrounds på alle type servere.

Endret av carlgutt
Lenke til kommentar

For å ta en kjapp reply på Oopus eller hva han heter sin post på side 1:

 

Alt det du sier om PVP med blood money, bounties osv er IKKE i spillet enda, og det er veldig tvilsomt at det vil være der ved release. Det er noe som de kanskje en gang i fremtiden vil legge til. Du snakker om rykter om ting FC har sagt de kanskje kunne tenke seg å ta med..

 

Med andre ord, veldig mange detaljer du betrygger trådstarter med er rett og slett ikke med i AoC. Det kommer KANSKJE, men det er langt langt frem i tid.

Lenke til kommentar
For å ta en kjapp reply på Oopus eller hva han heter sin post på side 1:

 

Alt det du sier om PVP med blood money, bounties osv er IKKE i spillet enda, og det er veldig tvilsomt at det vil være der ved release. Det er noe som de kanskje en gang i fremtiden vil legge til. Du snakker om rykter om ting FC har sagt de kanskje kunne tenke seg å ta med..

 

Med andre ord, veldig mange detaljer du betrygger trådstarter med er rett og slett ikke med i AoC. Det kommer KANSKJE, men det er langt langt frem i tid.

Funcom sier fremmdeles det er der ved release, de har hvertfall ikke sagt det ikke er det. så vennlist sjekk opp fakta selv.. Så det du skriver er bare synsing med at det kommer LANGT FREM I TID OMG! det vet du INGENTING om. Sieges er ikke i beta, å nei! det må bety at sieges ikke er med til release. Tenk - Post

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Men dere kan da ikke seriøst mene at man skal miste alt? Selvom ikke utstyr har så mye å si så vil du jo på et tidspunk å bygget deg opp rimelig bra gear.. Hva skjer når du pluttselig møter på 10 n00bs som er ute på gankspree og slakter deg?

hmm løper? men neida syns egentlig dette er MEGA teit, ingen ville vel syns det var fett å miste no gear du har jobba for i 1000 dager? og alle ville valgt en stealth class for da hadde de ikke blitt sett, å da er det mindre sjanse for å miste det.

Lenke til kommentar
Men dere kan da ikke seriøst mene at man skal miste alt? Selvom ikke utstyr har så mye å si så vil du jo på et tidspunk å bygget deg opp rimelig bra gear.. Hva skjer når du pluttselig møter på 10 n00bs som er ute på gankspree og slakter deg?

hmm løper? men neida syns egentlig dette er MEGA teit, ingen ville vel syns det var fett å miste no gear du har jobba for i 1000 dager? og alle ville valgt en stealth class for da hadde de ikke blitt sett, å da er det mindre sjanse for å miste det.

alle klasser har stealt..

Lenke til kommentar

På hvilken måte de får det til spiller ikke så stor rolle for min del, men jeg håper det blir slik at det virkelig svir å dø, at å dø er noe du virkelig unngår for alt i verden. Rett og slett mye mer spennende på den måten og så gir det en mye mer tilfredsstillende følelse når du kverker andre.

Lenke til kommentar
Men dere kan da ikke seriøst mene at man skal miste alt? Selvom ikke utstyr har så mye å si så vil du jo på et tidspunk å bygget deg opp rimelig bra gear.. Hva skjer når du pluttselig møter på 10 n00bs som er ute på gankspree og slakter deg?

hmm løper? men neida syns egentlig dette er MEGA teit, ingen ville vel syns det var fett å miste no gear du har jobba for i 1000 dager? og alle ville valgt en stealth class for da hadde de ikke blitt sett, å da er det mindre sjanse for å miste det.

alle klasser har stealt..

Jeg vet men man ville trolig valgt rough classene siden det går mye fortere...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke problemstillingen siden alle MMORPG`s per dags dato er veldig barnevennlig. Det er ikke kamp i sanntid dette hvor reaksjon og presisjon spiller noe rolle. Så skal du hevde deg må du grinde høyest level og skaffe det beste utstyret som gir deg fordeler. Veldig enkel spillbarhet.

 

Angående det med straff og slikt så likte jeg det Funcom egentlig planla med bounty systemet. Altså hvis en spiller dreper en spiller som er mye svakere så vil andre spillere få mulighet til å drepe denne spilleren for en viss sum. Altså Bounty Hunter system. Dette ville vært genialt !

 

Dette blir akkurat som i virkeligheten hvor vi har politiet som passer på oss fra å gjøre ulovlige ting, mens i AoC ville det vært bounty huntere siden vi må ha spillere som spillets politi, ikke NPC`er. Hva som skjedde med den ideen er beyond me men.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Skjønner ikke problemstillingen siden alle MMORPG`s per dags dato er veldig barnevennlig. Det er ikke kamp i sanntid dette hvor reaksjon og presisjon spiller noe rolle. Så skal du hevde deg må du grinde høyest level og skaffe det beste utstyret som gir deg fordeler. Veldig enkel spillbarhet.

 

Angående det med straff og slikt så likte jeg det Funcom egentlig planla med bounty systemet. Altså hvis en spiller dreper en spiller som er mye svakere så vil andre spillere få mulighet til å drepe denne spilleren for en viss sum. Altså Bounty Hunter system. Dette ville vært genialt !

 

Dette blir akkurat som i virkeligheten hvor vi har politiet som passer på oss fra å gjøre ulovlige ting, mens i AoC ville det vært bounty huntere siden vi må ha spillere som spillets politi, ikke NPC`er. Hva som skjedde med den ideen er beyond me men.

 

 

 

Ville jo blitt relativt lett og utnytte dette systemet for penger da.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke problemstillingen siden alle MMORPG`s per dags dato er veldig barnevennlig. Det er ikke kamp i sanntid dette hvor reaksjon og presisjon spiller noe rolle. Så skal du hevde deg må du grinde høyest level og skaffe det beste utstyret som gir deg fordeler. Veldig enkel spillbarhet.

 

Angående det med straff og slikt så likte jeg det Funcom egentlig planla med bounty systemet. Altså hvis en spiller dreper en spiller som er mye svakere så vil andre spillere få mulighet til å drepe denne spilleren for en viss sum. Altså Bounty Hunter system. Dette ville vært genialt !

 

Dette blir akkurat som i virkeligheten hvor vi har politiet som passer på oss fra å gjøre ulovlige ting, mens i AoC ville det vært bounty huntere siden vi må ha spillere som spillets politi, ikke NPC`er. Hva som skjedde med den ideen er beyond me men.

 

 

 

Ville jo blitt relativt lett og utnytte dette systemet for penger da.

Syns det var en flott idee, tjene penger på å drepe folk som ødelleger spillet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...