DE1 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Heisann! Driver å selger litt diverse utstyr på bruktmarkedet til hw.no nå og lurte på om det ikke var mulig å samkjøre forum og brukermarkedet mer. Altså at når du vil ha mer info på annonsøren/selgeren så kan du trykke på en knapp der du kommer inn på profilen til personen på hw.no. Se forskjell: Profil på forum Profil på bruktmarked Også at det gikk ann å laste opp flere bilder på samme annonse. (Om det ikke går ann allerede..?) Mvh Dag-Erik Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 God ide. Syns også at fult navn, adresse, telefonnr skal være pålagt alle kjøpere og selgere... Nå kan man jo kjøpe telefoner og lignede av donald duck, pelle politibil eller kansje J. anderssen (ok, men hva er da fornavnet?) Samt er mange adresse løse og nr løse... Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Dette synes jeg også er en veldig god idé. så slipper man sleipe (unskyld ordbruken nå, men!) jævler som stikker av med varen og penga. Beste ideen jeg har hørt på lenge =) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Håper også at noen fra moderatorteamet kan se på det.. Veit ikke om Ueland&Co styrer bruktmarkedet også jeg..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå