Gå til innhold

HW-Lan 06: Atest for dem som jobba

Shibiz

Anbefalte innlegg

Har noen fått de atestene? Noen har å noen har ikke!

Fikk Heisann alle samme!

Nå som ting har fått tid til å roe seg, er det tid for andre ting...som attester.

Først vil jeg takke alle som gav av sin tid til å være med å hjelpe HW-Lan fram i lyset og som holdt ut helt til enden til tross for varierende forhold og mange lang timer på vakt. Det er synd at vi ble så få som vi ble, men en desto større jobb ble avlagt av de som kom og holdt ut.

Etter det har jeg ikke fått noe.

Dårlig gjørt staff folka :thumbdown::nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For oss som var med i eks security, og jobba under HW-Lan. Vi skulle få atest etter at ting hadde roet seg ned. Jeg trodde at ikke det ble noe av dette, men senre fikk vi en mail om å gi dem adresse, navn osv.

Så da trodde jeg den kom snart, men neida. Jeg har snakket med et par andre folk som jobba i security & andre seksjoner, de har fått samme mail.

Har spurt en ansatt, eneste svar jeg fikk var;

det firmaet som skal skrive dem har hatt store omstruktureringer....så de skylder på det...men de jobber med utforming av malene

som vi skal bruke for å skrive attestene med

det er visst noe om å bruke riktig ordelag for oss om ikke har vært ansatt av dem dvs frivillige

Lenke til kommentar

Attester til crew fra HWLAN 06 tas nå rett over nyttår av meg.

Dette har beklageligvis tatt lang tid, noe vi beklager, men dette er også første gangen vi arrangerer noe så stort og da må alt gå etter boka.

De som får attest vil få den sendt pr post fra oss, og 1 kopi lagres av oss for fremtidig referanser.

Innen slutten av Januar 2007 skal alt være ute, da dette har første pri for meg over nyttår.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...