Petaaar Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Hello jeg har overklokket system ,, føler selv jeg kan det så nogenlunde ,, men jeg støter på noen problemer , eller er det bugs i programmer( eller rett og slett olle kompatibelt) eksempel, ati x1950pro her ser man jo att det kjøer standard men i everest viser det og prossesor og viser men i eversets viser den litt over 2000mhz, samme i asus ai suite fikk også 13600 i 3d mark 03 med det oppsettet , er dette riktig ? er ikke into 3dmark scores Endret 26. desember 2006 av Nokia_dell Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Ser at everest bla.a registrerer 6x multi. Har du skrudd av eist og alt det der? Endret 26. desember 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Ser at everest bla.a registrerer 6x multi. Har du skrudd av eist og alt det der? 7583180[/snapback] nå er det løst det med everest , ikke det med skjermkortet ,men ikke så farlig , det var i bios , nå står det 8* i multiplayer Endret 30. desember 2006 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå