Marzo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg prøver å dele mapper i nettverk, og får ikke starte servertjenesten for å benytte dette. Modulen er satt til automatisk oppstart, men starter ikke. Ved manuell oppstart får jeg melding om at server modulen mangler. Bruker Windows XP Pro Hva kan jeg gjøre? Legger ved bildet av feilmelding: Lenke til kommentar
nifty Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg prøver å dele mapper i nettverk, og får ikke starte servertjenesten for å benytte dette. Modulen er satt til automatisk oppstart, men starter ikke. Ved manuell oppstart får jeg melding om at server modulen mangler. Bruker Windows XP Pro Hva kan jeg gjøre? Legger ved bildet av feilmelding: 7582212[/snapback] Har du startet tjenesten workstation ? Jeg *tror* de er avhengig av hverandre ... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det holder med en tråd om samme problemet. REF: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=687735 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg