Pepsi Max Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei, jeg har lest om HW-Lan en stund nå, og det virker som alle har det fint og synes det er kjempe morsomt, så jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur. Men jeg finner ikke ut hvor det er! Ja, jeg har søket. Noen som kan si meg hvor det er og hvor gammel man må være(blir 14 i 2007 ) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det er en årlig evenemang, de har ikke satt datoen for 2007 men det var i høstferien i 2006. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Eh..? Leste du egentlig posten min? Jeg spurte hvor det er... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Rekner med at det er same regler til neste år som det var i "år" Spørsmål fra forumet Q: Er det noen aldersgrense? A: Nei, men anbefalt aldersgrense er 14 år, er du under 14 må du ha med godkjennelse av foreldre. Som stod på faq-sidene til lanet ( http://lan.hardware.no ) Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 ok, Tusen takk. Takker for linken. Hvor det er fant jeg ut selv : http://lan.hardware.no/informasjon Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Eh..? Leste du egentlig posten min? Jeg spurte hvor det er... 7582194[/snapback] i 06 var det på Fornebu, golf centeret der. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Alle vi som jobber med LANet er bosatt i Oslo, så sånt sett røper vel plasseringen seg selv Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Alle vi som jobber med LANet er bosatt i Oslo, så sånt sett røper vel plasseringen seg selv 7653914[/snapback] Jeg gjetter Indre Troms. Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har liksom ikke fått helt svar å¨dette ennå. Kommer det til å bli et HwLan07? har liksom hørt litt forskjellig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Har liksom ikke fått helt svar å¨dette ennå. Kommer det til å bli et HwLan07? har liksom hørt litt forskjellig 7668167[/snapback] Jeg vil tro det blir en gjentagelse, for med tanke på at dettte var det første HW-LAN noensinne arrangert, så klarte vi det veldig bra Men jeg er ikke sikker, for det har enda ikke kommet noen meldinger fra "høyeste hold" så inntil det så er det vel egentlig bar å vente og se... @Ueland: Siden alle som jobber med lanet holder til i oslo så er det vel rundt nordkapp dere arrangerer det? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Kniks Kniben seiler igjen. HW-LAN 06 ble, forholdene tatt i betraktning, helt topp. Siden det var første gang det ble arrangert var det en del ting som ikke gikk helt som det skulle, men dette har man nå mulighet til å rette opp og gjøre bedre ved neste LAN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg