Quattro7 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 På min ipod, er bildet fryst, det hjelper ikke å skru den av selv om hold knappen er av. Hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ikke at jeg har noe særlig peiling, men jeg ville sagt at den var ødelagt Prøv å la batteriet gå ut, og se hva som skjer da! Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Kan jeg legge ipoden i kulde, vil batteriet ta skade av det, eller vil det bare bli fortere utladet? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Er ikke helt sikker på det egentlig, men tror ikke jeg ville tatt den sjansen. Bare la den stå på om natten, så går det nok fort tomt! Kan du se videoer på den, går det sikkert fortere hvis du setter på en film! Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Problemet er at det ikke er mulig å gjøre noe med den nå. Jeg tar sjansen på å legge den i frysern. Endret 26. desember 2006 av Quattro7 Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Tok den ut av frysern til morran idag, og da var skjermen svart. Skrudde den på, da funka den igjen. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) så du la den i frysern ja... rart den funker da du kunne jo også ødlagt den pga kondens? Endret 28. desember 2006 av Storleer Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det tenkte jeg først også, men var vel heldig da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå