Gå til innhold

Skal kjøpe headset. Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Hei. I dag ble mine gamle høretelefoner ødelagte. De var bare sånne som fulgte med en dårlig MP3-spiller, men nå vil jeg ha headset med bedre kvalitet enn de gamle.

Jeg har funnet et billig et her; 99 kroner. Men jeg lurer på om det er dårlig siden det er så billig? Jeg har lyst på litt skikkelig lyd, helst med litt bass, men er ikke villig til å betale 1000 kroner bare for det.

Noen som har noen billige, men gode headsets å anbefale?

EDIT; ellers så jo disse bra ut. Litt dyrt for en fattig stakkar, men har ikke bedre å bruke penger på.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel du bør legge minst en 3-400 i et headsett for å få et som er brukbart. er det til pc eller til diskman og sånt?

selv har jeg sennheiser og er veldig fornøyd med det.

btw, tror kanskje du sku posta dette under lyd og lydkort...

sender deg en pm angående noe annet jeg lurer på også :)

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har 400kr, så spar lenger eller nøy deg med det til 99kr.

De til 99kr er sikkert greie nok ,men bassen er ganske sikkert dårlig.

De til 400kr ser helt kurrante ut, sikkert veldig bra headset for pengene, men du kan så klart få bedre. Siden de er lukka så er nok bassen rimelig bra.

Jeg vil anbefale Panasonic RPHT-455. De koster 6-700kr i hos Expert, men de er virkelig verdt pengene. Lyden er VELDIG bra, bassen er god, ledningen er på hele 5 meter, de er robbuste og det er ikke problem med volumkontrollen som på mange andre headsett.

Har god erfaring med Philips også, og de har gjerne litt billigere versjoner. Ellers må jeg vel nevne at De fleste åpne hodetelefoner under 5-600kr har dårlig bass.

Men for all del, for meg virker det som at det du fant til 400kr er bra nok for deg.

Lenke til kommentar

Som du kanskje ikke vet steffenz, så er alle ører(øregangen) ulikt formet, det er problemet med in-ear plugger. Spesielt bassen avhenger mye av hvor langt inn i øret du får pluggen, og størrelsen på øregangen.

Så det som høres bra ut i dine ører betyr ikke at det er like bra i andre sine ører.

Hodetelefoner fjerner den forskjellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...