Whalecore Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvordan er wii play? Er det like gøy som wii sports? Siden jeg skal ha meg ny kontroller uansett så kan jeg vel like godt kjøpe Wii play siden jeg får med en der. Og hvor får jeg det billigst? Ser komplett har det til 599,- og det er jo ikke så verst. (Gamer.no har ikke registrert det i prisguiden sin ser det ut som) Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Har ikke Play selv, men alle jeg har snakket med og hørt om som har det, synes det er mer enn verd den ekstra hundrelappen du betaler for det med en ekstra kontroller Men noe fullverdig spill du kunne betalt 500 for er det nok ikke Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Wii Play er i Prisguiden til Gamer.no, men du ser ut til å måtte vente en stund før noen får det på lager. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Wii Play er i Prisguiden til Gamer.no, men du ser ut til å måtte vente en stund før noen får det på lager. 7582244[/snapback] Rart.. Søkte på Wii Play i artikler og i prisguiden, fant det ikke. Jaja, takk for link. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Wii play er gøy det, veldig bra for å folk til å bli vant til de forskjellig måtene p bruke kontrolleren på. Imo er wii sports mye bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det er verdt det med tanke på hvor mye du får i forhold til å bare kjøpe en wiimote. WiiPlay uten wiimoten hadde naturligvis ikke vært verdt det Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg og lillebroren min spiller Wii Play jevnlig nå, kan nevne mini-spill som tanks, cow run, skytespill av noe slag og biljard er meget populært. Var utvilsomt verdt pengene Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) De har Wii Play på Elkjøp Kristiansand til 599,- Shooting Range («Duck Hunt» anyone?), Biljard og Air Hockey er verd prisen alene, og i tillegg er det 6 småspill til Endret 27. desember 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå