magnulf Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Heisann, var inne på swifttech sine sider å så litt i dag så kom jeg over denne vga ram vannblokken som jeg syntes så spennende ut og tenkte jeg skulle legge en link slik at flere kunne se den eller snakke litt om den.. http://www.swiftnets.com/products/mcwramcool.asp# Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Noe slikt har Zalman også, men aner ikke hvor det kan kjøpes her hjemme. http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.a...dx=230&code=021 Kan kjøpes på shg så jeg nå. Endret 8. februar 2007 av svortevik Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 den swiftech sin har eg sett på microplex eg og, men er den god då? Den kostar jo 500 kr Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Zalman sin koster forresten 200. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hvorfor ikke bare ha en heldekkende blokk da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvorfor skyte fluer med kanon? Putt et par ramsinks på og vær fornøyd. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvorfor skyte fluer med kanon? Putt et par ramsinks på og vær fornøyd. 7904421[/snapback] Enig der om du ikke har heldekkene vann blokk så la være å kjøle minne på vann, men ellers for man de til 30-40$ i USA Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Dei vannblokkane til rammen? Har du link? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Kostet vist rundt 40$ :S Vet ikke åssen man for en link fra swiftech.com (:S) men her er en til Jab-Tech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå