-unnamed- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Internetten er blitt treig Før kunne jeg gå inn på internett og bytte sider på under 2sek, men nå må jeg sitte og vent og se på at den loader. Det er også begynnt å hakke når jeg spiller internett spill som CS & WoW. Før (en måndte siden) gikk det helt fint. noen som har noen ideer så plzz skriv inn orker ikke den treige internetten lenger Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Har dere en trådløs router på nettet deres? Det er ikke noen inne på nettet som ikke skal være der? Eller kanskje det er noen som skal være koblet på som laster ned. Test å pinge f.eks. vg.no sånn her: Start > kjør > skriv "CMD" > I det nye vinduet skriver du: ping vg.no Har du over 30 i ping så er det noe treigt, men over 50ms så begynner det å bli alvorlig treigt. Så kan du jo teste Surfometeret fra Dinside.no for å se om du får den hastigheten du skal. For å teste begge disse tingene burde du koble pcen rett i modemet og koble vekk andre pcer som eventuelt er koblet til. Hvis da alt virker som det skal er det sikkert noen andre som bruker nettet samtidig som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå