Joztein Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvilket program er greit å bruke til å laste ned musikk?Gjerne der man kan finne hele album også, frostwire virker greit til enkelt sanger.Gjerne også noen sider der man kan finne musikklister også så man vet hvilken sanger/album som man kan søke etter. Må ikke være for innviklet. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Laste ned musikk? Har jeg aldri hørt om. Skjønner ikke hva du snakker om:-) Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Etter anbefaling tar jeg bort det jeg skrev Endret 26. desember 2006 av anietsoj Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Denne tråden kan da ikke være mye lov. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Itunes vet jeg kan brukes, muligens også windows media player. Men det finnes mange andre sider du kan gjøre det samme også. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg er fornøyd bruker av Morpheus! Vet ikke hvordan det er med å laste ned album, men du finner stort sett den musikk du søker på. Enkelt program! Edit: Tror forresten du ikke kan spørre om sånt her 7581926[/snapback] Du burde være forsiktig med å svare slikt du gjør da? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 P4 har nettbutikk hvor du kan kjøpe musikk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg er fornøyd bruker av Morpheus! Vet ikke hvordan det er med å laste ned album, men du finner stort sett den musikk du søker på. Enkelt program! Edit: Tror forresten du ikke kan spørre om sånt her 7581926[/snapback] Du burde være forsiktig med å svare slikt du gjør da? 7581942[/snapback] Fra retningslinjene: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden stenges som ferdig diskutert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg