Gå til innhold

Feil med skjerm på Canon 400 D ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel dette som karakteriserer nordmenn flest? Prøve og feile først, så lese bruksanvisningen etterpå hvis den ikke allerede er kastet.

On-topic. På side 124 i den engelse manualen står det, som allerede sagt:

Highlight Alert

When the shooting information is displayed, the overexposed highlight areas will blink. To obtain more image detail in the overexposed areas, set the exposure compensation to a negative amount and shoot again.

Lenke til kommentar

Synes det er greit at noen spør om ting som er opplagte for oss andre. Ja, man burde lese bruksanvisningen, men man får ikke med seg alt, og hvis det skjer noe man ikke skjønner, kan det være vanskelig å vite hvor i bruksanvisningen man skal lese. Ikke alle har klisterhjerne heller (jeg har teflonhjerne).

Men irishel, du burde skrive en litt mer nøyaktig feilbeskrivelse. Ellers blir det til at vi må gjette oss til hva som er problemet og det er bare irriterende. "Feil med skjerm på Canon 400D når jeg jeg ser på enkelte av mine bilder tatt med min Canon 400 D" er noe av det minst informative jeg har lest av tråder de siste dagene. Skriv et litt mer beskrivende innlegg, så får du bedre og raskere svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...