Fenixen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Fikk meg dette kortet til jul MSI NX7950GT 512MB DDR3 på pakken står det med uthevet rød skrift at 400W strømforsyning er Minumium, selv har jeg bare 350W. Har kortet i nå, spill og alt ser ut til å fungere flott. Øvrige speccs - Athlon +3500 - 1,5 GB ddr ram - 2 disker á 250gb s-ata 2 - Dvd-brenner - 2stk 120mm vifter. 1. Som sagt så fungerer ting tilsynelatende bra. Hva kan/vil jeg oppnå med bedre strømforsyning ? 2. Kan kortet på noen måte ta skade slik det er nå? Dersom det trengs hadde konkrete forslag/erfaringer fra komplett (gavekort ) vært fint i prisklassen 5-800kr Endret 26. desember 2006 av Pheonix Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har en XFS 7950 GT 512 Extreme versjon av det kortet, litt overklokket ifra fabrikk. Har 400 W PSU, og har ingen problemer med det. Ser ut til at det er passiv kjøler på ditt kort også? Husk da bare på å ha god luftgjennomstrømming i kabinettet. Lenke til kommentar
Trøtt Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det som KAN skje er at systemet blir ustabilt da det (poweret) i enkelte tilfeller ikke leverer nok strøm - da gjerne når systemet krever mer enn i andre tilfeller. Bare kjør på med det du har så lenge det funker! -men kræsjer maskina/fryser - så ville jeg nok byttet! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 takk for svar, får se det litt an hvordan det går da... Wildbill: Passiv kjøler ja, suverent, stille! Pretty gigantisk kjøleribbe på baksiden så kortet er ganske tungt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå