Wackamole Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei, er det noen her som vet om en programm eller en kode, som man kan spille inn (evt. snakke med mikrofon "Live") som går til et webhotel live'=? mvh -Microsoftbruker- Lenke til kommentar
gather Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du må sannsynligvis bruke en shoutcastserver. Dette får du nok ikke kjørt på et vanlig webhotell. Du kan lese på www.shoutcast.com Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg kom over en gratis tjeneste som leveres av FreeWebTown som kalles StreamWebTown. Du får ikke kjørt på egen server tydeligvis men går jo ann å teste. Linke til siden e.l. Har ikke prøvd ut ordentelig enda men skal prøve det nå Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Veldig OFF-TOPIC (så bare slett vis det er for ille, mods) men det er en skrivefeil i avataren din, gather. Det skrives Dette er ET helt vanlig avatar og ikke Dette er EN helt vanlig avatar 7800090[/snapback] Et avatar ? :o For meg høres ikke det riktig ut, kanskje jeg må lære meg norsk og ikke bare nynorsk. =/ Lenke til kommentar
gather Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Veldig OFF-TOPIC (så bare slett vis det er for ille, mods) men det er en skrivefeil i avataren din, gather. Det skrives Dette er ET helt vanlig avatar og ikke Dette er EN helt vanlig avatar 7800090[/snapback] Nå husker jeg ikke hva jeg tenkte når jeg laget den, men det er fullstendig mulig at jeg har ment En som i antallet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå