fffuuu manchu Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Nå er det endelig kommet en trailer til Team Gizka's TSL Restoration Project! Hvis du lurer på hva faen jeg snakker om, så kan du lese om prosjektet her! Basically, det er et prosjekt som skal gjenopprette alt kuttet innhold tilbake i spillet, noe det er en god del av. Traileren finner du her! MEN, det er bare det at Filefactory.com er en råtten filserver, og det er for tiden ikke mulig å laste ned derifra. Og de som faktisk har klart å laste ned har ikke knødd seg til å laste opp på youtube. Jeg skal se litt rundt om kring om jeg finner en mirror. Redigerer når jeg finner en. EDIT: Fila er tatt ned fra Filefactory. Sorry, this file is no longer available. It may have been deleted by the uploader, or has expired. Den kommer nok til youtube snart, håper jeg. Endret 27. desember 2006 av Bakkland Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Kanskje noe jeg skal overveie å prøve? Uansette kudos til gutta som gidder å drive med dette Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Hadde vært jævlig skøy å spille KotOR 2 som det var MENT at man skulle spille det, ja. Spilte det når det kom ut for to år siden, og jeg elsket det. Men har ikke klart å spilt igjennom på nytt p.g.a. irriterende bugs, men når TSKRP kommer ut skal jeg gå igjennom det på nytt. Akkurat nå leter jeg frenetisk etter en mirror, men finner ikke en dritt Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Traileren er oppe!! Link Ser knall ut dette! Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Dette ser utrolig bra ut Gleder meg til å få fullført noen av hullene i historien. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Siden jeg har det til Xbox, må jeg nesten kjøpe det til PC nå. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Siden jeg har det til Xbox, må jeg nesten kjøpe det til PC nå. 7586019[/snapback] Har bestilt det til PC nå Hadde bare Xbox-versjonen fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå